Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Uzun bir yolculukta Türkiye'm

Uzun bir yolculukta Türkiye'm
 

Ülkemizin en doğusu Iğdır Aralık'tayım. Buraya İstanbul'dan 24 saat süren yorucu bir otobüs yolculuğuyla geldim. Bolu'nun yeni tünelini geçtim, Karabük, Çankırı, Sivas, Erzincan, Erzurum'dan sonra Ağrı ve Kars'ın kıyısından gecerek ulaştık buraya.

İstanbul gibi bir yerden çıkıp da doğuya gelmek bundan 7 yıl öncesi için bana ağır bir ceza gibiydi. Çünkü televizyon çekmez, yiyecek sadece köy yiyecekleri, vakit geçirecek sadece dışardaki otlatılmayı bekleyen hayvanlar! İstanbul 'un mahşer kalabalığından çıkan biri için ancak pazarın olduğu günler biraz olsun birbirinden farklı yüzler görerek rahatlamaya çalışılınır.

Tabi bu dediklerim 7 bilemedin 8 yıl önceydi. Ama şimdi: Mesela su an bu yazıyı memleketin en doğusundan yazıyorum ama istanbul'un göbeğinde yazan bir vatandaşla aynı öncelik ve hakka sahibim. Çarşıya çıkıyorum, kalabalık, insanlar, alışveriş merkezleri, İstanbulda her köşede gördüğüm markalar burada da var. Giyim gıda her şey aynı markalarla karşımda...

Ne güzel değil mi herşey; kalkınmışlık? Her imkan var burada her yaşama uygun. İnsanlar istediklerini bulup alıyor, tüketiyor. Tıpkı İstanbul'daki gibi! Yani Türkiye'm vatanımın dört bir yanı bir ne güzel! Ne güzelsin TÜRKİYE'm!

 
Toplam blog
: 22
: 6099
Kayıt tarihi
: 11.02.07
 
 

Hayata erken başlamış sayılmam ama hayat buz gibi yatakhanede aç karnına sabahlamak sayılmazsa ya da..