Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '16

 
Kategori
Deneme
 

Uzun boylu ile kısa boyluyu evlendirirseniz orta boylu bir nesil elde edersiniz; kısa boylu kalmaz

Uzun boylu ile kısa boyluyu evlendirirseniz orta boylu bir nesil elde edersiniz; kısa boylu kalmaz
 

Tabii ki bu fantastik bir yazı. Kısa boylu insanları anlıyorsanız gereksiz de olsa böyle bir yazı yazarsınız. Söylediğimiz ilmen doğru mu bilmiyorum ama hani olsa bile uygulamak zor. Kısayı kim alır, uzuna kim varır.

İnsanların genetiğiyle oynayarak belki ileride bu sorun çözülür ama hadi olmadı ne olacak! Senin başka derdin yok mu arkadaş diyenlere “Evet, yok” diyorum. Çağımızda artık insanların her türlü eksiklikleri giderilmeye çalışılıyor.

Ben kısa boyluyum. Kısa boylu biriyle evlenirsem çocuğum da kısa boylu olacak. Yani bu durumda evlenirken bunu düşünürüm. Uzun boylu biriyle evlenirsem çocuğum orta boylu olacak. Bana çekip kısa, ona çekip uzun olma ihtimali de var. Artı bu devirde zaten çocuklar bakımlı, spor da yapıyor.

Tanıdığım biri, adam 1.90, kadın 1.40. 4 çocuktan ikisi kısa ikisi normal boyda oldu. Bakımlı, spor yapan da değiller üstelik. Olsun, kısayla evlenseydi hepsi de kısa olacaktı. Şahsen benim fikrim nesillerin yapısıyla biraz oynamak lazım. İnşallah bu sorun genetikle çözülür.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..