Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Uzun kiprikler arasına hapsolmuşum,

Uzun kiprikler arasına hapsolmuşum,
 

hülyalarduygu ile rakseder.


Bakıver yağmur yağacak rüzğar kapıyı çarpıyor kapıya vardığımda yağmur henüz tek, çiseliyordu. Geri dönüp perdeyi aralayınca ani bastıran yağmur kovadan boşanır gibi gökten yere boşalmaya başladı. Yere düşen damlalar, toprağa oradan da yeşili relaks ediyor.

Bunları düşünürken pencereyi açıp yüzümü yağmurla ısladım. Karanlıkla yağmur bana göre kadınla erkek gibidir. Bu yağmur yere, yeşile değil de içime yağıyordu . Haminnemin ince tiz sesi beni daldığım hülyalardan uyandırdı.

-kapıyı iyi kapatmadın mı? yağmur taneleri içeriye atıyor. Evet kuvvetli kapamak lazım, az rüzgar hareketiyle açılıyor. Kapıya yöneldim, kapatayım bileğimi ıslak bir el kavradı

Haaaa bile diyemedim beni dışarı çekti, elleri ateş topundan az parça gibiydi yüzüne düşen yağmur damlaları adeta buharlaşıyordu, buğu altın dan egzotikti, geniş omuzları ıslanmış, yüzünün bölümlerini parsellemiş gibi yapışmış ıslaklığın derinliğinde uzun kirpikler arasından sızan hapis olmuştum gücüyle dışarı fırlayan gözbebekleri yeni bir şey keşfetmiş gibi hareket eden dudaklarından çıkan hoş mırıltılar. Soğukta ısınmak, evet soğukta ısınmak ne denli huzur vericiymiş, ellerim yüzündeki çizgilerde yol alırken gözlerindeki ateş söndü mü ?diye bakıyorum. Hayır;yanıyor bir çember, üstümüzden Nil geçse ne yazar. Kendimi sıcacık yüreğinde hissettim huzurlu mutlu vazgeçilmeyecek kadar tutkulu.Evet ben aşıktım …sırılsıklam yağmur şahidim olmuştu . Ellerimi ellerinde hapsetmiş -söyle bensiz olur musun? İçimdeki ateş harlanıyor. Neler oluyor yüreğime birine sahip olmak mı aşk .Ellerim avuçlarında iken uçmak başını yaslarken o, anki huzur , onunla olmanın güveni bir başka. Nefes misali kaybederim korkusuyla idareli sadece hissedilen , duyulan uğruna savaşacağım, ayrılırken üşüyeceğim. Evet ben aşığım, aşk böyle demek hep tekrarlıyorum ki yüreğimizle bir olalım.


Saçlarımı tutan eli beni kendime getirdi. Niye yanımdaydı böylesine bu rüyamı tahlil ediyordum , gitmek zorundaydım izne geldim döneceğim zalim yıllar bir bitse !..senden artık ayrılmayacağım sarıldık kollarında kuvvet bakışlarında unutmam der gibi gözlerinin içinde kalırmıyım. Ayaklarım ordaydı ben nerdeydim uçmuştum biraz sonra külçe gibi yerde nihayet ayaklarım yere bastı. Ama ruhum gidene takılmıştı .

 
Toplam blog
: 151
: 1010
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Kısaca öğretmen ve öğretenim. Yaşamayı yaşarken öğrenmeyi ilke edinmenin dustur olduğuna inananla..