Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

11 Aralık '07

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Uzun metrajlı hamileliğim..

Uzun metrajlı hamileliğim..
 

Eski Türk filmi başlar. Genç kadının başı dönüp bayılır. Doktor teşhis koyar. "Hamilesiniz"..İşte bu kadar. Ondan sonra hikaye hızla devam eder, çocuk doğar.

Bu filmleri izleyen biri olarak hamilelik konusunda ki bilgimde bundan ibaretmiş aslında.

Hep bayılacağımı düşünürdüm sadece !

Oysa hiç de öyle kısa metrajlı bir film değilmiş ki hamilelik. Oldukça uzun !

Fiziksel değişimle beraber psikilojik olarak da öyle değişim yaşanıyormuş ki !..

Duygusallığım dillere destan olan ben, artık sınırlarımı zorlamak üzereyim. Gördüğüm, duyduğum here şeye ağlıyorum desem yeridir. Alınganlık her daim mevcut.

Yazı yazmayı çok seven ben !. Ne oldu bana diye düşünmeye başladım bu yazıyı yazmaya başlarken. Kafamda öyle çok yazı oluşuyor ki. Ama iş yazmaya gelince tembellik ağır basıyor. Hatta bazen yazıyı yazıp da yayına aldığımı bile düşündüğüm oluyor desem abartmış olmam sanırım.

Yaşadıklarımı sanırım tüm anne adayları yaşamıştır. Yürürken hemencecik yorulmak. Kaplumbağa hızında hareket etmek. Dışarı çıktığımda sadece bebek eşyalarına bakmak. Hatta televizyon izlerken bile "şimdi bu film hoşuna gitmeyebilir" demek.

Hiç aklıma gelmezdi ki ellerimiz karnımda bir şarkıyı mırıldanacağımız ! Elimde bebek dergileriyle uykuya dalmak. Doğacağı güne ait hayaller kurmak..

Dengeli beslenmeye alışmak. Her gün süt ve portakal suyu içen bir insanın normal yaşantısında da böyle davransa seksen yıl yaşayabileceğini düşünmek..

Hele de yavaş yavaş karnımda oynamasını hissettiğim an'lar..İşte o an ki ; hayatımın heyecan noktaları olmuş durumda. Pozisyonumu hep oynadığı durumda bırakmaya çalışmak.

Tanrı'nın biz kadınlara vermiş olduğu en büyük hediye olarak görüyorum anne olmayı ! Bir canlının içinde büyüdüğünü hissetmeye başlamanın vermiş olduğu dayanılmaz mutluluk..

Tüm hayatımı baştan aşağıya değiştirse de, beni yazı yazmak da bile tembelliğe itsede çok ama çok mutluyum.

Kısacası hamilelik hiç de izlediğim "kısa metrajlı hamilelik" filmlerinden değilmiş..

Uzun metrajlı !...


Notlar : Blog arkadaşlarım..Hepinizi tek tek okuyorum. Yorum yazmakda tembel olsam da. Çünkü öyle duygusalım ki !..Okurken dalıp gittiğim yazılarınız hep baştacımdır !..
 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..