Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Uzun reklamları geri istiyorum..

Son birkaç gündür, RTÜK talimatıyla olsa gerek, tv dizilerinde reklam araları çok kısaldı. Hatta alt köşede ne kadar aranın kaldığını saniye saniye (!) görebiliyorsunuz... 

Bize olumlu bir katkısı oldu mu acaba diye iki gündür takip etti. Sonuçları açıklıyorum; 

Reklam süreleri azaldı ama sıklığı arttı. Daha önce diziler yaklaşık saat 23' te bitiyordu. Şimdi de 23' te bitiyor. Yani bu uygulama dolayısıyla sürelerde değişen birşey yok... 

Reklam araları azalınca artık yapamaz duruma düştüklerimizi aşağıda açıklıyorum: 

Arada yiyecek birşeyler atıştırma... 

Hanımların pişmekte olan yemeklerine rahat rahat bakabilmesi... 

Başka bir dizinin, reklam arasına sıkıştırılıp seyredilebilmesi... 

Dinibütünlerimizin arayı fırsat bilip namazlarını rahatça eda edebilmeleri... 

Ailenin, ufak tefek aile içi problemlerini konuşmaya fırsat bulmaları... 

Ders yapan ve size soru sormaya gelen çocuğunuza ayırabileceğiniz bolca zaman... 

Akrabalarımızla rahat rahat şehirlerarası telefon görüşmesi yapabilmemiz... 

Uzun arada ufak bir şekerleme yapma fırsatı... 

Bu saydıklarım dışında herkesin aklına gelebilecek bir sürü pratik çözümüz varken RTÜK bunu bize çok görmüş ve reklamları kısaltarak insanların yerlerinden kalkabilme hürriyetlerini ellerinden almıştır. 

Tüm bu nedenlerle uzun reklam aralarını geri istiyorum. 

Ciddi söylüyorum, uzun reklam aralarını geri istiyorum... 

 
Toplam blog
: 41
: 864
Kayıt tarihi
: 29.06.10
 
 

1959 Artvin Arhavi doğumluyum. İnşaat Mühendisiyim. Trabzonsporluyum. Ailesine, büyüklerine ve va..