Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '13

 
Kategori
Edebiyat
 

Uzun yaşamanın sırrı...

Uzun yaşamanın sırrı...
 

Sabahattin Ali


Okumak… Yazılanı değil, yazarı okumaktır. Yazarla beraber yaşamak, O’nu yaşamak, yaşadıklarını okumaktır. Uzun yaşamanın sırrıdır okumak. Yıllar geçer de, anlayamazsınız… Geriye dönüp baktığınızda   hiç birini yaşamamışsınızdır. Her bir kitap bir yaşamdır. Her yaşam yıllar alır…

Sabahattin Ali’nin “Kürk Mantolu Madonna”sını okuyunca “bir ömür” okumuş kadar oldum. ”Raif”in ömrü, ömrüme eklendi. Ben O’ndan yıllarca sonra doğmuştum. Fakat Birinci Harbin sonunda Almanya’da birlikteydik. Ürkekliği atıp, aşkı yakalarken, sevdiğini resimlere sığdırırken, çaresiz bekleyişlerinde hep birlikteydik…

Dedim ya, Bir kitap okudum ömrüm uzadı… Siz de ömrünüzü uzatınız…

Cihangir Ekmekçi

 

 

 

 
Toplam blog
: 95
: 168
Kayıt tarihi
: 25.06.13
 
 

Uzun yıllar Türk Milleti'nin emrinde çalıştım. Emekli olduktan sonra, Plastik sanatlar ve edebiya..