Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Uzun zaman oldu yazmayalı!

Uzun zamandır yazamıyorum burada. Birbiriyle ilintili cümle kurma güçlüğü çekiyorum sanırım! Facebook'ta bu işi kısa cümlelerle hallediyorum!

Galatasaray'ın Real Madrid'den bu kez daha az gol yemesi başlı başına bir yazı konusuydu ama niyetimin üzerine misafir geldi!

Dershaneler konusu memleketin en büyük meselesi bugünlerde! Ben şahsen dershanelere karşı değilim! Okuldayken dershaneye gitmişliğim var. İlk sınavımda Kimyadan dokuz alınca bir daha gitmedim. Hoca olsun, arkadaşlar olsun kopya çektiğimden şüphelenmişlerdi ! Yemin billah etsem de inandıramadım. Sonraki sınavlarda hoca yanımdan ayrılmıyordu! Bu da konsantrasyonumu bozuyordu haliyle!

Bugünler evin tadilatıyla meşgulüm! Yeniliklere açık bir yapıda olduğum için iki üç yılda bir evi baştan başa değiştiriyorum. Hanım illallah etti! Korkuyor onu da değiştiririm diye! Ama yok!

Son yazımdan bugüne on kilo kadar verdim! Gören şaşırıyor! Kimine rejimdeyim diyorum; kimine belediye başkanlığına aday olacağım da stres yaptım diyorum! 

Neyse uzatmayayım! 

Keyfim yerinde!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..