Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '10

 
Kategori
Anılar
 

Uzun Zaman Sonra...

Uzun Zaman Sonra...
 

Uzun zaman oldu yazmayalı. Elim varmıyor , sanırım korkuyorum yazarken düşüncelerimle, yaşanmışlıklarımla bir kez daha karşılaşmaktan.
Her iki yanağımda kıpkırmızı şimdi. Hayatın tokadını yedim iki kez...
Gülüyorum halime. Bir vefat, bir ayrılık. Elimde hüzünden başka bir şey kalmadı dolayısıyla. Ve birazda susmak canımı yakıyor sanırım.
Söylemek istediğim herşey sustukça içimde yankılanıyor, kendi kendime konuşurken buluyorum kendimi sık sık.
Susuyorum, içimde ki keder gözlerimden de çıkamıyor, öylece duruyorum. Hayatın karşısında, kollarımı belime koymuş hesap sorar gibi ama susarak duruyorum. Şimdi sırada ne var...
Hadi bekliyorum.
 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..