Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '07

 
Kategori
Siyaset
 

Vaadler dizisi

Vaadler dizisi
 

Seçimler yaklaşıyor, meydanlarda parti liderlerinin vaadleride doruğa çıkıyor. Halkımızın bunlara inanmadığı malum, ancak benim için önemli olan parti liderlerinin bu söylediklerine inanıp inanmadıkları, çok merak ediyorum. Acaba akşam yatağa yatmadan "Yahu ben bugün ne vaad ettim" diye hatırlayacaklar mı pek sanmıyorum.

Liderlerin yaptığı vaadler yeni değil kendimi bildim bileli vaadediyorlar.

Hatırlayın Demirel'in "Kim ne veriyorsa ben beş mislisini vereceğim" dediği günleri ya da Tansu Çiller'in iki anahtar vaadini.

Ya Erbakan'a ne demeli yıllarca nerdeyse yarım asra yakın bir vaadi var neydi o hatırlayın bir, "Faiz kalkacak adil düzen gelecek" ama ne faiz kalktı ne de başka bir şey.

Mesut Yılmaz boş durur mu onun bir vaadi vardır elbet O'da Susurluk'u çözeceğim diye bizlere yutturdu ama bırakın çözmeyi batırdı.

Şimdi gelelim bu seçim vaadlerine, benim ilk duyduğum ve en uçuk kaçık olanı sizin de malumunuz Cem Uzan'ın o meşhur mazot vaadi "Mazot 1 ytl olacak". Bitmedi Uzan'ın vaadleri" ÖSS kalkacak". Aman! aman! Öyle hemen kaldırmayın alıştıra alıştıra kaldırın ne de olsa biz alıştık ÖSS ile yaşamaya yoksa şok yaşarız mazallah.

Birde Haydar Baş diye bir lider var bilmiyorum duydunuz mu? Geçenlerde otobüsle hastaneden eve geliyordum. Bir kadın anlatıyor yanındakine "Sen oyu kime atıcan" öteki "Haydar Baş'a" "O kim?" diye soruyor bir başkası "Hani her vatandaşa her ay tam 500 ytl verecekmiş". Arka koltukda oturan amca dayanamayıp "İyi ya o zaman kimsenin çalışmasına gerek yok, " dedi. Sonra sonrasıda var evde çalışmayan her kadına 1500 ytl verecekmiş vay anam vay! bu nedir? Baykal'da ÖSS'yi kaldıracağını söylüyor, bir de yeşil kartı kaldırıp her vatandaşın nüfus cüzdanıyla sağlık hizmetlerinden faydalanacağını vaad ediyor.
Anlamadığım bir şey var bütün bunları nasıl yapacaklar. Sadece vaad etmekle olmuyor. Bütün vaadlerini nasıl gerçekleştireceklerini anlatmaları lazım, koltuğa oturacaklar vee... Halk falan kalmayacak akıllarında bir beş sene rahat rahat gezecekler.

 
Toplam blog
: 29
: 1286
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Okumayı ve yazmayı seven ve bunları insanlarla paylaşmayı  barış ve hoşgörünün bütün insanlığa eg..