Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '07

 
Kategori
Dostluk
 

Vah ki! vah...

Vah ki! vah...
 

Ben de ne çok sevinmiştim pazartesi dikişlerim alıncak diye, bugün elimi pansuman eden hemşire kesik yarama baktı ve..Uff!!! bu dikişler pazartesi alınmaz dedi ya ne olacak benim halim? evimin hali?

Ne zormuş bir tarafın eksik olması, hep gönül eksikliğinden bahsettik durduk, meğer hiçbir şey yapamama seyirci olup, müdahale edememek ne zormuş... Ev hanımıyım bildiğiniz üzere evim benim herşeyim, sizler çalışan arkadaşlarım, nasıl dosyalarınıza özen , itina gösterirsiniz benim de evim öyle..Herşeyim yerli yerinde programlı hiç şaşmaz günlük iş saatlerim... Kendime , çocuklarıma eşime bolca vaktim kalır yaşamdan bize kalanları birlikte yaşamak için...

Ama bugünlerde herşeyim allak bullak oldu...ev işlerimi kızlar yapıyor hepsine iş bölümü yaptım kendilerince yapıyor görünselerde ben tatmin olamadım habire şöyle böyle yapın diye emirlerde bulunuyorum...Dağınık olmadığımdan herşey eskisi gibi gözüksede öyle olmadı...çekmeceler birbirine girmiş durumda, ütü sepetim taşıyor hepsi eşimin keyfini bekliyor neyse pazar günü ütüler herhalde...Yemek işi biraz zorluyor sıla kızım ilk defa yeşil fasülye pişirdi ertesinde yan komşuma(babamın yeni hanımı anaannemize) soğan doğramam demiş bu da beni azcık üzdü daha ilk yemeğinde pes etmesi, neymiş efendim eli soğan kokmuş, gözleri yanmış sanki ileride hiç mutfağa girip yemek pişirmeyecek... ortan kız süslü hergün saçını başka ister, yapılmadı beş karış suratla okulun yolunu tuttu...Bir tek minik prensesim üzmedi beni benle bir oturup kalkıyor...Kızlarda bende zorlanıyorum ...
Yani dostlarım halim vah ki vah!!!
Ramazan'dan dolayı mı? kimsecikler yok ortalıklarda duyan telefonla geçmiş olsun deyip kapatıyor...Bir şey lazım mı? diyen de isteksiz dediğini besbelli ediyor...bugünlerde dostluk kavramı değişmiş geliyor bana...Aslında sizlere ne çok emek vermiştim... Ben ki şimdi ektiğimi, biçerim diye düşünüyordum ...

Tüm kapılarımı açtığım dostlarım neredesiniz?Ben hep kendim olmuşum sizlere dost... Ben hep oldum sizlerin yanında, hakettim mi? ben bunu...Ben hep kara gün dostunuzdum... Hani ben çok kıymetliydim , bana biçtiğiniz değer buymuş meğer...Telkinde bulundum hepsini harcamaya gözüm kesmedi, belkide kendince sebebleri vardı dinlemeliydim onları...Yargısız infaz etmemeliydim...Dostlarımın bana yaptığını, ben onlara yapmamalıydım...
Aa ne oldu bana bu karamsarlık niye? birkaç günlük aksaklık ne hale getırdi beni düzelecekti her şey eskisi gibi olacaktı...Hayır artık hiç birşey eskisi gibi olmayacaktı..Hısım akrabamı, tüm dostlarımı, biri hariç rafa kaldırıyordum...

Anladım ki, dostluklar artık eskisi gibi özde değil sözde...Sözde kalan dostlarım beni hayal kırıklığına uğrattınız, onca emek, hoşgörü, saygı, sevgimi yüreğimi sundum size keşke yanımda istediğim şu günlerimde yalnız bırakmasaydınız beni...yıllar varki arkadaşlığımız, benim zannettiğim dostluğumuz sürer... Ben mi yol aldım yüreğimle onca yılı ?kendimi sizin dostunuz zannederek...

Vah ki! vah! yazık bana onca emeğime sonsuz güvenime yazık!Sevgimle derdiğim yüreğime yazık!!!

Buraya kadarmış her birinizi yüreğimin en soğuk köşesine hapsediyorum...orda uzun süreli kalmanız mümkün değil...Üşürsünüz sevgisizliğimden tek tek yok olup gidersiniz, istemeden...Her birinizi, birbirinize katmadan sevdim, güvendim...Ama siz naptınız bir tek beni, yüreğimi kollayıp sahip çıkamadınız...

Elveda dostlarım, sevdiğim güvendiğim, onca emeğimi boşa çıkaran dost sandıklarım...

Yanılmadığımı bir kez daha ispatladın bana can arkadaşım...Tam yanlızlığımın içinde boğulurken...
Tak tak..KİM O ?
Benim...
Canımsın ya!!!Süpriz yapmış can arkadaşım, gönül dostum...Hoş geldin...iyi ki geldin!Canımsın yaa!!!

Tüm tasam, gamım.yalnızlığım ...sis bulutu gibi dağıldı hemen ...SEN nasıl bir şeysin ???bulunduğun yeri aydınlatıp huzura kavuşturuyorsun ...Sensin benim can dostum, tekrar tekrar sarıldım boynuna öptüm... öptüm...Neşem yerine gelmişti hemen..Dost elin bana getirdiği çiçekler görülmeye değerdi..

Bugüne kadar aldığım çiçeklerin en kokulusu, en renkli olanı, en güzeli, en sevgi dağıtanıydı...

Dört mevsim açan çiçeklere bedeldi , dost elinden sevgiyle sunulan bu buket bana...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..