Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '19

 
Kategori
Edebiyat
 

Vah ki Vah!

Gerçek yazar ve şairlerimizin affına sıgınarak saygımla... Şimdi size, yakından tanıdıgım kendini yazar-şair olarak adlandıran bir kadınceyizden bahsetmek istiyorum.

Bugüne kadar bir adım ileri gitmedigi gibi daima bir adım geri atıyor. Tanıştıgı adama kadar, hayatın da hiç kitap okumamış, yalnızca kendi dünyasın da kalıp çarkında ki mutsuzlukları yaşam tarzı haline getirmiş bu kadınceyizin beslenme şekli kısaca bu.

Be kadın kendine yazar demeden önce ve dahi yazmadan önce hiç mi merak edip araştırmadın? Ben yazdım oldu halin nedir allah aşkına? Bunca yazarın arasın da kelimelerin ve o kuramadıgın cümlelerindende  mi utanmıyorsun? Vah ki vah..O yazdıgını zannettigin her harf ve hatta yanlış yazdıgın harfler bile kendilerinden utanıyor olmamalılar. Belki yazdıklarımı okuma zahmetinde bulunur (ki sadece meraktan okuyacagını biliyorum) yazar kelimesinin gerçek yazarlarımıza ne kadar azap verdigini anlarsın. Bana emek demeyin buna itiraz ederim. İnsanın bilinçli olarak belli bir amaca ulaşmak için giriştiği hem doğal ve toplumsal çerçevesini hem de kendisini değiştiren çalışma sürecidir emek. Bu da zaman alır. Sevdigi adama kültürlü görünücegim diye ordan burdan çırpıp çalıp bir de üstüne adını yazmandan belli cehaletin... Bir insan bu kadar mı öfke kokar? Bu kadar mı nefret dili kullanır? Bu kendine güvenin sıfırlandıgının kanıtıdır. Yaydıgın ve yaptıgın tek şey negatiflik. Kendi dünyandaki mutsuzlugun yazmaya çalışıp ta agzına yüzüne bulaştırdıgın saçma cümlelerden öte degil.

Siz ve sizin gibiler bir gidin artık. Çatlak beyinlerinizle bu işi gerçekten yapanların yüz karası olmaktan vazgeçin. Önüne gelenin hayatını yazmasından sıkıldım. Bir kitabı bile aşık oldugu adam için oku -muş gibi davranan, gerçek yazar ve şairlerin eserlerini kendinin-miş gibi düzenleyen ve sunan, çakma yazar ve şairlerden usandık. Ne yazım kuralları ne edebi bilgi ne de araştırma bilgisine sahip olmayan sizler kendinize yakıştırdıgınız sıfatları bir kez inceleyin sonra dönüp kendinize bir bakın.

Cahil insanın en belirgin özelligi ''cahil kalmışşın ''dedigin de kırıldıklarıdır. Çünkü kabul etmezler. Kendilerini gururla ifade edebilecekleri bir özellikleri olmadığı için, din ve milliyet gibi bütünleştirici özelliklere sırtını dayamaları da cehaletlerinin temellerindendir... Sen herkesi okumuyor mu sanıyorsun?

Siz igdiş edilmiş haliniz ve  YAZDIGINIZI SANDIGINIZ absurt kelimelerinizle ancak gülmek için okunursunuz. Son olarak ilkokulda ögretilen bir bilgiyi buraya yazma geregi duydum. ismin -i hali (belirtme), -e hali (yönelme), -de hali (bulunma), -den hali (çıkma) ve 'yalın hali' şeklinde sıralanan beş hali vardır. En azından bunları bir ögren lütfen...

 
Toplam blog
: 9
: 120
Kayıt tarihi
: 26.09.18
 
 

''Güneşin sana gelmesini istiyorsan gölgeden çık'' demiş Konfiçyus.. 8 yıldır amatör olarak tiyat..