Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '13

 
Kategori
Güncel
 

Vah Milliyetim Vah

"Sanal gündemi halkın gündemi yapmaya çalışan bir medya var. Medya halkın gözü kulağı olmak zorundadır. İktidarın gözü kulağı anca toteliter rejimlerde olur. Köşe yazarları daha yürekli olmak zorundalar."

Yukarıdaki sözler Sayın Kılıçdaroğluna ait. 12 Şubat Chp grup toplantısında konuşan Chp lideri gazeteleri ve gazeticileri daha eleştirel ve tarafsız olmaya çağırdı. Eleştirmeyen bir medyanın düşünce gelişimine katkı sağlamıyacağını belirtti.

Milliyet ve Hürriyet bırakın eleştirmeyi Chp grup toplantısını haber bile yapmadı. Ayrıca eleştirel bir basından daha çok iktidarın haber gazetesi konumuna gelmiş bir haldeler.

Birde Nağihan hanım Milliyete gelecek dediler ki iyice şaşırdım. Doğan grubundan koparılan gazete yavaş yavaş yeni Taraf olacak gibi . Üzülüyorum Miliyette emek veripte rahmetli olan abilerimizin emeklerine. Zaten magazin basını olma yolunda ilerleyen Milliyeti okuma nedenim bir kaç ÖZGÜR köşe yazarı abilerimiz.  Sanırım onlarda belli bir noktadan sonra seçim yapmak zorunda kalacaklar çünkü Milliyetin yayın çerçevisine sığmayacaklar.

VAh Milliyetim VAH

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..