Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '15

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

VAJİNİSMUS EN ÇOK MERAK EDİLENLER

VAJİNİSMUS EN ÇOK MERAK EDİLENLER
 

Vajinismus Tedavisi Hipnoz Uygulaması


VAJİNİSMUS EN ÇOK MERAK EDİLENLER
 
 
 
 
Soru: İlk gece eşimle ilişki yaşayamadım. Korktum, kasıldım, geriye çekildim ve eşimi ittim. Hatta ağladım. Kendiliğinden geçer mi?
 
 
 
Cevap: Vajinismus kendiliğinden ve bekleyerek geçmez. Korkunuzun, kasılmanızın ve içeriye bir şeyin girebilirliğinin terapi eşliğinde öğretilmesi gerekir.
 
 
 
Soru: Evlenmeden önce ilk ilişkiye ait bir korkum yoktu. İlk ilişki anında da rahattım. İlk deneyimde eşim zorladı ve çok acı duydum. Deneyim o gece gerçekleşti ama duyduğum bu acı nedeni ile ondan sonra hiç ilişki yaşayamadım. Bu durum da vajinismus mu?
 
 
 
Cevap: Evet, durumunuz, acı ile öğrenilmiş bir deneyimin vajinismus olarak ortaya çıkmasıdır.
 
 
 
Soru: Vajinismus tedavisi ne kadar sürer?
 
 
 
Cevap: Vajinismus tedavisi uyguladığımız ve Avrupa Hipnoz Kongresi ile Anadolu Cinsel Sağlık Kongresinde sunduğumuz ayrıca “Vajinismus Tedavisinde Hipnoz – Üç Aşama ve Bir Buçuk Günde Çözüme Giden Yol” adlı kitabını yayınladığımız Dr. Ulusoy Tekniği ile bir buçuk günde kalıcı olarak tedavi edilebilmektedir.
 
 
 
Soru: Klasik tedaviler ile sizin tedaviniz arasında nasıl bir fark var?
 
 
 
Cevap: Klasik tedaviler, haftalık görüşmelerle giden bilişsel – davranışçı dediğimiz yöntem ile ortalama 12 hafta süren bir süreci kapsar.
 
 
 
Dr. Ulusoy Tekniği ise, “Bilişsel + Davranışçı + Hipnoterapi” tekniklerini birleştiren öncelikle zihin üzerinden bedendeki kasılmaları kaldırıp daha kısa sürede kalıcı olarak çözüme giden bir tekniktir.
 
 
 
Soru: Vajinismus tedavisi gördükten sonra sorun tekrarlar mı?
 
 
 
Cevap: Doğru yapılan bir tedavi tekniği ile sorununuz tekrarlamaz.
 
 
 
Soru: Vajinismus tedavisinden sonra hamile kaldığımda normal doğum yapabilir miyim?
 
 
 
Cevap: Tekniğimiz içinde zihin – beden gevşemesi ve nefes kontrol çalışmaları da bulunduğundan, öğrendiğiniz bu süreçler normal doğumda da size fayda sağlar. 
 
 
 
Soru: Doğumdan sonra sorunum tekrarlar mı?
 
 
 
Cevap: Aradan sürede geçse de, adet döneminden sonra da, doğumdan sonra da sorununuz tekrarlamaz. 
 
 
 
Soru: Eşim çok anlayışlı ve bekleyelim geçer diyor.  Sizce bu doğru mu?
 
 
 
Cevap: Sorun bekleyerek geçmeyeceği gibi yılların su gibi akıp geçmesine de sebep verir. Asıl anlayışlı eş, sorunun bir ruhsal hastalık olduğunu görüp, kısa sürede uygun bir terapiye eşini götürmek için adım atan eştir.
 
 
 
Soru: Eşim vajinismus hastalığım konusunda hiç yardımcı olmuyor. Hatta kızıp bağırıyor. Ne yapmalıyım?
 
 
 
Cevap: Vajinismus; hastanın, eşinin ve hekimin üçlü uyumu ile çözülür. Bu nedenle böyle bir durum yaratan erkekler varsa gereken özeni eşlerine ve tedavi süreçlerine göstermelidir.
 
 
 
 
Sonuç olarak, vajinismus kısa sürede yüz güldürücü tedavisi olan bir hastalıktır. Önemli olan sorunun adını koyup, tedavi için adım atmaktır.
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 151
: 232
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

DR. MURAT ULUSOY, 1969 Nazilli doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi Nazilli'de tamamladım. 199..