Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '15

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

VAJİNİSMUS TEDAVİSİ, VAJİNİSMUS KADINI RUH HÂLİ

VAJİNİSMUS TEDAVİSİ, VAJİNİSMUS KADINI RUH HÂLİ
 

Vajinismus Tedavisi Dr. Murat Ulusoy


VAJİNİSMUS KADINININ RUH HALİ
 
 
 
“Olay aşana kadar zor herhalde, aştığında belki bir hafta sonra unutup gidecek böyle bir problemi yaşadığını bile. Ama yaşayanlar da hala o girdabın içinde debelenip duruyor. Bir aydır klasik tedavi görüyorum, bayağı yol kat ettim, parmak egzersizleriyle aştığım mesafeye ben bile hayret ediyorum. Ama hala sanırım final gününe kadar yapabileceğime gerçekten inanmayacağım. Vajinismus yüzmeyi, bisiklete binmeyi öğrenmek gibi bir şey, bir kere cesaretinizi toplayıp pedala asılınca sanırım düşmediğinizi, koştuğunuzu görünce yeniyorsunuz. Ama işte bu inancı canlandırmak için rüzgara ihtiyacımız var. Bana bu aralar hava öyle kurak geliyor ki… Ne sağımdan ne solumdan rüzgar esmiyor artık… Yani anlayacağınız sorunu mekanik olarak evet çözüyorum, ama bir haftadır sanırım depresyona girdiğim için oldukça kötü hissediyorum, kimseyle konuşmamak, odama kapanıp uyumak istiyorum sadece. Açlıktan ölmeyecek kadar yiyor, sürekli hayatı geçiştirmeye çalışıyorum. Nedense kat ettiğim başarıların beni mutlu etmesi için geç kaldığını hissediyorum. Üzerimde anlamsız bir bıkkınlık var. Durduk yere sorun çıkartıyor, ağlıyorum; eşimi üzüyor, kendime de eziyet ediyorum. Yemek yapınca bile güzel olduysa şaşırıyorum. 
 
 
 
Hani bir çirkin ördek hikayesi vardı ya, aynı oradaki çirkin ördek gibi hissediyorum. Hayattan kopmak üzereyim, sağlığım da bozuldu, uyku uyuyamıyorum, işime gücüme konsantre olamıyorum. Hep keyifsiz hep keyifsizim… Çevremdekiler ‘Hayrola canın bir şeye mi sıkkın?’ diye soruyorlar bugünlerde sürekli. Nasıl anlatabilirim ki? Anlatsam ne olacak ki? Bu neden benim başıma geldi diye hep sorgulamadayım. Sorguladıkça geçmişimi deşiyorum. Eski erkek arkadaşlarımı… Kuyuda iğne arar gibi didik didik ettim geçmişimi. Acaba onlardan biri mi bana bunu yaptı diye, işte böyle saçma saçma, saçmalıklar… Bugün sadece yarım saatliğine kalktım yerimden, topu topu konuştuğum beş cümle olmuştur. Öyle keyifsizim anlatamam, öyle keyifsizim…”
 
 
Klasik tedaviye giden bir vajinismus hastasının yaşadıklarını ve ruh hâlini anlatan bir yazı...
 
 
Vajinismus Tedavisi Dr. Ulusoy Tekniği ise olumsuz ruh hâllerine hastanın girmesine izin vermeden Bir Buçuk Günde çözüme ulaştıran, kalıcı bir tedavi tekniğidir. Konu ile ilgili olarak da Dr. Ulusoy'un "Vajinismus Tedavisinde Hipnoz" adlı kitabı yayınlanmıştır. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 151
: 232
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

DR. MURAT ULUSOY, 1969 Nazilli doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi Nazilli'de tamamladım. 199..