Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Vajinismus tedavisi ve tedavi sürleri

Vajinismus tedavisi ve tedavi sürleri
 

vajinusmus tedavisi


Vajinismus tedavisinde bilimsel anlamda sunulmuş ve kayda geçmiş birkaç tane tedavi şekli ve süresi vardır. İsterseniz şimdi onları birkaç madde halinde belirtelim;

1- Klasik Vajinismus Tedavisi: Haftalık görüşmeler ve 12 seans/hafta süren eğitim, ev ödevi içeren teknik

2- Davranışçı Teknik: Vajinal çalıştırma - parmak, dilator-  içeren 6 ile 8 seans süren, ödev ağırlıklı teknik

3-  Vajinismus Tedavisinde Dr. Ulusoy Teknik 2 (ESH Avrupa Hipnoz Kongresi, Tıbbi Hipnoz Kongresi Sunumları ve Anadolu Cinsel Sağlık Kongresi Sunumu ve tekniği anlatan yayınlanmış kitap): Üç Aşama ve toplamda üç saatlik bir terapi/tedavi süresinde, Hipnoterapi ile kasılmaların kaldırılması, Eğitim, vajene dönük kısa süreli -dilator, parmak- çalıştırma ile sonuca giden teknik

Vajinismus Tedavisi; teknik, süre, hekim/terapist seçimi hastaların özgür iradesine aittir. Biz hekim/terapistlere düşen görevse elimizden gelen bilgi, eğitim ve becerimizle adım adım sonuca götürmek için çalışmayı içerir.

 

Kaynak: www.drulusoy.com

 
Toplam blog
: 151
: 232
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

DR. MURAT ULUSOY, 1969 Nazilli doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi Nazilli'de tamamladım. 199..