Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '14

 
Kategori
Cinsel Sağlık
 

Vajinismus ve Eşzamanlılık

Vajinismus ve Eşzamanlılık
 

Vajinismus - Dr. Ulusoy


Genç çiftimiz. Erkek anlatıyor; “ Doktorum, evleneceğimiz gün, eşim kuaförde ve ben arabayla onu almaya gidiyorum. Haliyle zamanı yetiştirebilmek için telaşlıyım. O sırada eşim telefonla aradı, yapılacaklarla ilgili bilgi verirken, trafik polisi araçta cep telefonu kullandığımı görüp, kenara çektirdi. ‘Hem araç kullanıyorsunuz hem de telefonda görüşüyorsunuz, dikkatiniz dağıldığı gibi trafik içinde sakınca yaratıyorsunuz’ dedi. Haklısınız dedim, ama bu gece düğünüm var ve eşim kuaförde o aramıştı, mecbur kaldım, telaşlıydım.

‘Mesleğiniz nedir? ’diye sordu trafik polisi.

Hukukçuyum, avukatım, dedim.

‘ O zaman biraz daha sağa çekin ve yanaşın’ dedi.

Beni aldı mı bir telaş. Dediğini yaptım.

‘ Yanıma yaklaştı, eşimle bir sorunum var, boşanıyoruz’ dedi. ‘Ancak eşim vajinismus hastası ve onu tedaviye götürmek istesem de hiç kabul etmedi. Şimdi boşanma davasını açmış ve dava da, benim erkekliğimi ve yetersizliğimi suçluyor. Oysa ben de hiçbir sorun yok’ dedi.

O güne kadar vajinismus nedir, bilmezdim. İlk kez ondan duydum, kartımı verdim, bir hafta sonra büroma gelmesini ve yardımcı olacağımı söyledim ve ceza almadan oradan ayrıldım, doktorum, dedi.

Nereden bilebilirdim ki, aynı gece aynı dert, vajinismus, benim başıma gelecek ve ilişkiye giremeyeceğim…

Yaşanmış ve gerçek olan bu hikayede de görüldüğü gibi, öyle rastlantılar vardır ki, gelecekteki bir olayla ilgili adeta size hasır altından bilgi sızdırılır. Farkındalığınız varsa anlamlandırır, yolunuza öyle devam edersiniz, farkında olamazsanız da başınıza geldiğinde farkına varırsınız. 19.11.2014 – Dr. Ulusoy, Kuşadası, 19.30 

http://www.drulusoy.com

 
Toplam blog
: 151
: 232
Kayıt tarihi
: 22.10.06
 
 

DR. MURAT ULUSOY, 1969 Nazilli doğumluyum. İlk, orta ve lise eğitimimi Nazilli'de tamamladım. 199..