Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Vakayinüvisin 261. yazısı anısına!

Bir de kutluyor!

Beş yılda 261 yazı ancak yazabilmiş; kutluyor!

Ben de kutluyorum!

Hele son zamanlarda şiire bir merak sardı ki sormayın! Her şey “postmodern”le başladı!

Nereden “çok güzel bir şiir bu!” dedim! Aldı yürüdü!

Tutana aşk olsun!

Sizlerin de kabahati var bu işte arkadaşlar! Yorumlarınızla teşvik ettiniz! Olmadı bu!

Tarihi yazıları bıraktı ilham bekliyor ki şiir yazsın!

Öyle hemen de gelmiyor ki mübarek!

Ayda bir!

Yazısını okuduğumda hafiften bir kıskançlık da sezinledim! Düğüne kusur buluyor, toplantılara bahane arıyor!

Kimse çağırmamış demek ki!

Biraz da haklı bu vaziyette!

Bir sonraki yazısı da kutlama maksatlı olmazsa ne olayım!

Ne yapsın!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..