Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Haber
 

Vakit Gazetesinden haksız saldırı !

Vakit Gazetesinden haksız saldırı !
 

www.vakit.com.tr


16.Nisan.2009 tarihli Vakit Gazetesi’nin birinci sayfasında yer alan haberden bir bölümü aynen aktarıyorum.

“Kanaltürk’ün eski sahibi ve Ergenekon Terör Örgütü’nün sanığı Tuncay Özkan’da ele geçirilen bir CD’de, Çağdaş Eğitim Vakfı Başkanı Gülseven Yaşer’in Hayri Canöz rumuzlu bir kişiye gönderdiği e-postada “ Şu PKK’ lı Ramazan….denen çocuğa burs vermeye devam ediyorum. Ama resmi kayıtlarda göstermiyorum. Bu çocukla tekrar bir görüşmemiz lâzım. İkna edebilirsek Fetullah aleyhine tanık yapalım. Yoksa işimiz yaş..” ifadelerinin bulunduğu yazıyor. Haberin hemen bir alt açılımında da PKK’lı çocuklara burs veren ÇYDD ve ÇEV üyelerinin başörtülü öğrencilerin eğitim hakkının ellerinden alınması için girişimde bulundukları vurgulanıyor.

Akla mantığa sığmayan , iftira ve karalamalarla dolu bu gazetenin sahibi ve okuyanlarına biraz insaflı olun demek istiyorum. Çok değil biraz elinizi vicdanınıza koyun. Cehaletin de bir sınırı var.

Mahkeme kararı ile Ergenekon’a Terör Örgütü denilmesi yasaklandı. Söyleyenler hakkında suç duyurusu yapılarak hakkında soruşturma açılacağı bildirildi. Şimdi bekliyorum. Bu gazete hakkında işlem yapılacak mı ? Gelelim bir diğer hususa. Tuncay Özkan’da ele geçirilen CD’de ki bilgilere siz nasıl ulaşabiliyorsunuz?

Bu derneğin nasıl çalıştığını çok iyi biliyorum. Kaldı ki bu gün mağdur, defter, kitap alamayan, okuyacak gelir düzeyine sahip olmayan 36000 evlâdımıza el uzatılıyorsa bundan gurur duymanız gerekiyor. Hükümetin görevini üstlenen bu insanlara teşekkür borçlusunuz…

İnsanlar neden mağdur öncelikle oturup bunu irdeleyin…Çocuğun PKK’lısı, zencisi, beyazı, Hristiyanı, Ateisti, Musevisi olmaz. Çocukların annesizi, babasızı, kimsesizi, açı, sakat olanı vardır. Bunlara sahip çıkmak da hükümetlerin, sivil toplum kuruluşlarının, hayırsever insanların görevidir. İnsan olan herkesin insanca sergileyeceği bir davranış biçimidir.

Varsayalım ki çocukların bazıları terör örgütü mensuplarının çocukları. Bu topraklar üzerinde doğmuş, büyümüş insanları neden dışlar tutum sergiliyorsunuz? Hataları düzeltme fırsatı varken neden halâ ötekileştiriyorsunuz? Sizler değil misiniz Sosyal Sorumluluk Projesi adı altında size oy veren insanları önce mağdur duruma düşürüp sonrada sadakalarla onuruyla oynayan? Varoşlarda yaşayan başı bağlı insanlar değil mi bu gün en çok mağdur olan? Onları böyle yaşamaya mahkûm eden destek verdiğiniz hükümet değil mi?

Son dalga Deniz Feneri Yolsuzluğuna misillemedir. Ne acıdır ki bir yardım derneği üyeleri Dünya kamuoyu önünde dini duyguları istismar ederek, çıkar sağlamak amacıyla yardım paralarını hiç etmekten yargılanmaktayken, bir diğer yardım derneği üyeleri hasta yatağında “Çocuklar mağdur oldu.” diye feryat etmekte, bağışlar çığ gibi büyümektedir.

Biz başı açık kapalı ayrımı yapmadan zekâtlarımızı, bütçemiz el verdiği ölçüde yardımlarımızı yapıyoruz. Sizler bedenini satan bir hayat kadınının babasız çocuğuna inanıyorum ki “Günah” diye dönüp bakmıyorsunuzdur. Söylemlerinizden o anlaşılıyor.

Sizler , bizler , ötekiler… Allah aşkına biz hep bizdik, tüm etnik kökenli, farklı renkte, farklı dilde, farklı dinde, farklı görüşte , farklı kültürde, farklı inançta insanlarla biz olarak ta devam edeceğiz. Peki siz kimsiniz ?


 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..