Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

12 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vakko' dan hiç giyinemedim

Vakko' dan hiç giyinemedim
 

Vitali Hakko 1913-2007


Vakkodan hic giyinmedim. Daha dogrusu cok heveslendik ama, bir turlu butcemizi denk getiremedik. Giyinmesek bile; paramiz varmis gibi pozlar takinarak Vakko Magazalarini dolastigimiz olmustur...

Izmir'de bir gun Alsancak'da ki Vakko Magazasina gitmistik. Devrem Haluk, Abim ve ben. Belki iki saat kiyafet denemistik.

Genclik iste...

Benim icin bu kadar ulasilmaz olan Vakko'dan kimler giyinirdi bilemem.

Bilemem ama; birgun, yasim basim ne olursa olsun Vakko'dan giyinecegim.

Oglumuzun kitaplari satarsa... Omrumuz yeterse... Turkiye'ye gelirsek...

Vakko'dan paltosu, ayakkabisi dahil tepeden tirnaga giyinecegim...

***

Bugun; Vakko'nun kurusucu Vitali Hakko'nun vefatini duydum.

"Keske sagken bu yazimi yazsaydim. Belki okurdu..." diye kendi kendime hayiflandim.

***

Vakko'ya geldigimde; hem giyinir, muradimiza ereriz.

Hem de Sayin Vitali Hakko'yu bir daha anariz.

Kimbilir ne zaman ve nerde?...



 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..