Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '14

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Valilik personeli, veda yemeğinde buluştu

Valilik personeli, veda yemeğinde buluştu
 

Samsun Valiliği Hukuk İşleri Şefi iken Gençlik ve Spor Bakanlığı Şube Müdürlüğüne atanan Savaş KESKİN’e Valilik personeli tarafından veda yemeği verildi. Samsun Valiliğinde görevli Müdür, Şef ve Memurların katılımı ile My House Otelde verilen yemeğe yaklaşık 50 kişi katıldı.

Müzik eşliğinde yenen yemekten sonra, Savaş KESKİN, Böyle bir gecenin düzenlenmesinden duyduğu memnuniyeti belirterek, İlk görev yerim de sizlerden çok şeyler öğrendim. Hepinize teşekkür ediyorum. Bundan sonraki görev yerlerimde sizlerden öğrendiklerim ile başarılı hizmetler yapacağımıza inanıyorum. Katılımınız için teşekkür ederim dedi.

Birlikte çalıştıkları mesai arkadaşlarının konuşmalarının ardından, Kendisine Valilik personeli tarafından alınan hediye takdim edildi. Yemi görevinde başarılar dilendi.  

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..