Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '11

 
Kategori
Siyaset
 

Van'da ki acımız

Van depreminin etkisi Van şehrimizi uzun yıllar geride bırakacak gibi görünmüyor. Aslında sadece bunu göstermiyor ülkemizin ne kadar geride kaldığını da gösteriyor. Her yerde zatüreden öle bir çoçuğu duyuyoruz ama halen elimiz kolumuz bağlı sıcacık evimizde meyvemizi yiyip güzel televizyonumuzdan o insanlarımıza ah vah edip üzülüp yardım etme gereksinimini bile duymuyoruz.

Biz her yardıma koşan koskoca Türkiye insanı kendi insanımıza yardım etmiyoruz. Size soruyorum! Biz Somali'ye ettiğimiz yardımı zamanında Pakistan'a ettiğimiz yardımı ettik mi Van'a.. Somaliye yapılan o kadar reklam neden Van'a yapılmıyor hiçbir anlam veremiyorum. Her insanı düşünmeliyiz herkese yardım etmeliyiz ama kendi insanımıza neden bu kadar duyarlı değiliz  size soruyorum!

Elinde imkan olan yazımı okuyan herkese sesleniyorum orada bir insanlık dramı felekati yaratmıyalım bir daha bir çocuğumuz daha ölsün istemiyorum!

 
Toplam blog
: 3
: 179
Kayıt tarihi
: 19.11.11
 
 

Siyaset bilimi okuyan bürokrat adayı ..