Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '11

 
Kategori
Güncel
 

Van'daki deprem ve teşekkürler Türkiyem

Van'daki deprem ve  teşekkürler Türkiyem
 

İNSAN OLMAK YETERLİ.TEŞEKKÜRLER TÜRKİYEM.


Daha iki gün önce yazmıştım kürtlüğümden utancımı ve bugün bakıyorumki doğduğum yerde büyük bir deprem olmuş. Ailem, kardeşlerim ve akrabalarımın hepsi orda.

Haliyle bende sarıldım telefona haber almak için. Aldım haberlerini çok şükür herkes iyi ama birçok yıkılan bina varmış. Devletimiz bütün imkanlarını seferber etmeye başlamış.

Ne denilebili rki seni sevyiyorum Türkiyem. Seni çok seviyorum muhteşem Türk milleti. Bizler toplum olarak dün sizi taşlıyor araçlarınızı yakıyor ve caddedeki taşlarınızı söküyorduk. Şimdi size muhtacız taş attığımız araçlar bizi hastahanelere götürsün diye bekliyoruz, molotof kokteyli attığımız polisimizin ve kurşun sıktığımız askerimizin elimizden tutarak bizi göçük altından çıkarmasını istiyoruz.

Dün çocuğumuz için destek aldığımız, ekin parası aldığımız, gübre desteği aldığımız, yakacak desteği aldığımız, yeşil kartından faydalandığımız halde hergün aleyhine eylemler yapıp sloganlar attığımız devletimizden yardım edin diye sesleniyoruz yüzümüz kızarmadan.

Ama işte Türkler işte Türkiye devleti. Yine bir musibet var ve devletimiz görev başında. Yedisinden yetmişine kurumlarımız, basınımız ve stk larımız görev başında ve ben de işte bundan nefret ediyorum. Kötü günde tek yürek ve tek bilek olan bu ülkenin insanları neden iyi günde birbirinin kuyusunu kazmak için elinden geleni yapıyor.

Dün ülkemiz aleyhine sloganlarımıza rağmen herkes bize elini uzatıyor. Nerede o bölücüler buyursunlar ve toplumumuzun yaralarını sarsınlar. Hani devlet kuracaklardı ya buyursunlar zararlarımızı tazmin etsinler. O iş dağ başında askeri şehit ederek olmuyor ya da kandırıp dağa çıkarttırarak askerimize vurdurduğu gencecik insanların ölümüne sebep olmakla da olmuyor.

Burası Türkiye Cumhuriyeti devleti ve böyle kalacaka. Kendi yaramızı kendimiz saracağız. Biz bugüne kadar susan sessiz çoğunluktuk ve artık susmayacağız. Bugüne kadar bizi korkutarak sindirmeye çalışıyordunuz ama artık umursamıyoruz.

Kardeşinin katledilmesine göz yumarak şerefsizce yaşamaktansa şerefimizle bir kör kurşuna kurban gitmeyi tercih ediyoruz.

Somali'ye gidip oradaki kardeşlerimize yardım götürebiliyorsak buradaki yaralarımız da sarılacak. Teşekkürler Türkiye teşekkürler milletim..

 

 
Toplam blog
: 55
: 979
Kayıt tarihi
: 21.10.07
 
 

İnsana insan olduğu için değer veren dürüst ve saygılıyım.Güzelliği fiziki olarak düşünmeyen gönül g..