Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Var mı artıran...!?

Var mı artıran...!?
 

Bekareti açık artırmada...

''ABD'de; 22 yaşındaki bir genç kız, lisansüstü eğitiminin masraflarını karşılamak için bekaretini satışa çıkardı. Genç kıza, şu ana kadar verilen en yüksek teklif, 3.7 milyon dolar..!''

''San Diego kentinde yaşayan genç kıza; kendisiyle sadece bir gece geçirmek isteyen, 10 bin erkekten teklif gelmiş...''

''Birçok işadamından; son derece nazik teklifler aldığını belirten genç kız, bekaretini 2 ayrı testten geçirerek, ispatlamaya çalıştığını ve klinik testlerini yaptıracağını ifade etmiş...''

''Eğitim masrafları için; bekaretini satma fikrinin ilk olarak, ablasının okul masrafları için 3 haftalığına hayat kadınlığı yaptığını öğrendiğinde aklına geldiğini kaydetmiş...''

''Ablasının; bekaretini satma fikrine, sonuna kadar destek verdiğini vurgulayan genç kız, 'Birçok insanın beni ayıplayacağını zira bekaretin bir tabu olduğunu biliyorum, ancak bununla bir problemim yok' diye konuşmuş.

Daha önce ABD, İngiltere ve İtalya'da da bekaretini satışa çıkaran genç kızlar olmuş...'' (Milliyet Yaşam'dan)

Sevgili dostlar;

Şu yuvarlak dünya, nelere 'Gebe'...!? Ben bu yaşıma geldim, böylesine enteresan durumlar karşısında, ''Dumur'a'' uğradığımı hatırlamıyorum...E fendim neymiş..? 22 yaşındaki, aklı selimi yerine gelmeye başlamış olan genç bir kız, okuma aşkı ile yanıp tutuşmaya ramak kala, ''Yahu bu; Yunaytıd siteyts of ümerika'da, okumak pek bir zor anacım... okul masrafları malum-u aliniz... zaten bizim ümerika'da kredi ve yurtlar kurumu'da yok... ne yapayım ben de o zaman; ablamın kendisini 3 haftalığına pazarlaması gibi, kendi kendimin pazarlamacısı olayım ve açık artırma usulüyle fiyat belirleyeyim bari...!'' demiş...

Merak kediyi öldürür derler ya..? Ben de şunu merak ettim; Bu 22 yaşındaki kızcağız, hangi meslek için eğitim almayı planlıyordu da ? parası yetişmedi ve kendi kendisinin pazarlamacısı oluverdi...!? Zaten burada zikredilen parasal değerleri görünce, insanın bu saatten sonra, içerisinde okuma aşkı veya azmi kalır mı !? Bilemeyiz... Ama; içinde kalan tek şeyin, ''Aşk'' olacağı kesin...!

Bu olayın; bir emsal teşkil etmesi ise, yuvarlak dünya üzerinde tamamen, ''Kaos'' ortamı yaratmasıdır...! Zaten daha önce de; ABD'de, İngiltere'de ve İtalya'da bekaretini satışa çıkaran kızların olması, moda akımına dönüşmez inşallah...! Ünlü filozof Socrates'in; ''Utanç verici bir zevkin, zevki geçer, utancı kalır...'' sözünü inceden inceye düşünmek gerekirse, ''Para verici bir zevkin, zevki geçer, parası kalır...'' şekline dönüşmesi mümkün olur...

Son sözü de, Arthur Miller'den söyleyerek bitirelim sevgili dostlar;

Öğrenmenin maliyeti vardır;
Önceden öğrenenler, indirimli fiyattan öğrenir.
Otoriteden öğrenenler, özgürlük bedeliyle öğrenir.
Deneyerek öğrenenler, etiket fiyatından öğrenir.
Hayattan öğrenenler, gecikme zammıyla öğrenir.
Hayattan da öğrenemeyenler, boşa gitmiş hayatlarıyla öğrenirler..!

Herkese sonsuz saygılarımla sevgili dostlar...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..