Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Magazin
 

Var mısın, yok musun? Yarışmacı Gizem Akın, 250. Programda

Var mısın, yok musun? Yarışmacı Gizem Akın, 250. Programda
 

Herkes bu güzel kıza dua ediyor.


Bu akşam "Var mısın, yok musun'' programının 250.'sini izliyorum. Çok heyecanlıyım. Yarışmacı GİZEM AKIN, bence programın en güzel ve asil görünümlü kızlarından biri. Onun kazanması için dua eden çok insan var. Ben de bunlardan biriyim.

Hani bir ara Caner'in sevgilisi Tülin vardı ya; milli gelin, bu kızımız da onun kadar ilgi çekiyor en azından. Çoooook güzel bir kız. Yüzü, vücudu, bakışları, yürüyüşü, hareketleri... Her şeyiyle çok güzel. Ben bu yaşımda; kızımıza kötü gözle bakmıyorum tabii de, gurur duyuyorum, Türk kızlarının bu görünümde ve kalitede olanlarını çok seviyorum. Benim bir kızım olsaydı, onun da böyle görünmesini isterdim.

Gizem AKIN aylardır yarışmadaydı. Bugün yarışacağı önceden anons edildi. Kendisiyle ilgili resimler ararken baktım internette, çok sayıda FAN KULÜP var. Gizem'in sevenlerinin bu kadar çok olduğunu bilmiyordum tabii. Birçok forum sitelerinde çok sayıda hayranı, onun büyük bir para ödülüyle ayrılmasını diliyorlar.

Şu anda 2 kutu kaldı.

Birinde 500 bin TL var, diğerinde de 40 bin, süpeeeer!

Gökhan'ın açtığı kutu herkesi sevindirdi. 1 TL yerine 500 bin TL'yi açsaydı çok kötü olurdu Gizem için. Herkes üzülecekti.

Son teklif bekleniyor. Gizem ya kabul edecek ya da kutusuna gidecek. Bence 200 bin üzerinde bir teklif verecek!

Haydaaaa!..

135 bin TL teklif verdi Hamdi Bey.

Bence burada Hamdi Bey biraz yamuk yaptı. En azından 200 bin üzerinde bir teklif olmalıydı.

Şu anda diğer yarışmacılara ve yakınlarına soruyorlar, ''Devam etsin mi, alsın mı?"

Yarışmacıların çoğu, "Alsın!" diyorlar.

Gizem'e yapılan teklifin az olmasını şu şekilde değerlendiriyorum: Yarışmanın başında bir yerde kutusunda yüksek rakam olduğuna inanmadığını söyledi. Bu hataydı. Hamdi Bey hemen her teferruata dikkat eden, çok akıllı bir adam. Tekliflerini kafadan atarak değil düşünerek yapıyor. Gizem'in, kutusuna gitmeye cesaret edemeyeceğini not etti ve 40 bin ile 500 bin arasındaki en düşük tekliflerden birini yaptı.

Gizem; blöf de olsa, "Kutuma çok güveniyorum, sonuna kadar gideceğim." değerlendirmesi yapsaydı, Hamdi Bey telaşlanır, kutuya gitmesini önleyici bir teklif verirdi. Bu da 170-220 bin civarında olabilirdi. Şimdi bile Gizem'in şansı var; üç beş dakika oyalansa, "Hamdi Bey teklifi artırırsa kutuma gitmem ama artırmazsa gideceğim, 40 bin TL de yeter bana!" dese, en azından 10 bin TL daha artar teklif, ikinci bir telefonla.

Şimdi reklamlar!

Bloğuma Gizem AKIN'ın internetten derlediğim güzel resimlerini içeren galeri de ekleyeceğim sonra. Ama şimdi yazımı bitirip hemen göndereyim de editör kardeşlerimiz paydos etmeden yayına alsınlar ! Bilinmez tabii, belki!

Ben bu ACUN ILICALI'yı çok beğeniyorum. Tabii ve samimi bir insan. Bu programı da çok güzel hazırlayıp sunuyor. Canlı olmamasına rağmen, canlı yayın tadında seyredebiliyoruz. Çok kimseye faydası oluyor. Kazananların paraları ödeniyor ki hiçbirinin şikayeti yok. Eski yarışmacılar da seve seve arkadaşlarını desteklemek için geliyorlar.

Gerçekten çok güzel bir program. Bu sebepten de sabit bir günde duramıyor. En kötü günlerde bile reyting oranı yüksek olduğu için şimdi perşembe, cuma günkü yayınlar kalktı. Pazar-Pazartesi günü bazen de salı var.

Reklamlar bitti, soruyor Acun Bey,

- 135 bin TL'lik teklife var mısın yok musun?

- Varım!..

Gizem haklı olarak 40 bin TL kazanma korkusunu yenemedi. Ama ya kutuda 500 bin çıkarsa, ne yapacak acaba? Üzülecek tabii. İnşallah kutudan 40 bin çıkar. Ama keşke devam etseydi. Bence kutuda 500 bin var!

ACUN ILICALI, tekrar reklam arası vermeden kutuyu açma hazırlıklarında. Gizem ayrılacağı için üzüldüğünü belirten, güzel bir konuşma yapıyor. Allah için çok becerikli, güzel, sempatik, konuşmasını bilen bir kız. Ailesini, böyle asil bir kız yetiştirdikleri için kutluyorum.

16 numaralı kutu açılıyor ve...

40 bin çıkıyor. Gizem çılgınlar gibi seviniyor. İyi ki benim tahminim doğru çıkmadı. Ben de seviniyorum.

Bir VAR MISIN YOK MUSUN yarışması daha sona eriyor.

Mustafa Mumcu, 08 Mart 2009 / 23:41

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..