Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '07

 
Kategori
Magazin
 

Var mısın yok musun?

Var mısın yok musun?
 

Evet varım. Böyle bir organizasyona varım. İnanılmaz yoğunluğa ve koşuşturmacaya rağmen, pozitif enerjili ve yüzlerinde farklı bir ışık olan, onlarca gencin sevgi denizinde kürek çekme yarışının tam ortasında kalmıştım sanki. Yarışmaya katılmak için ilk adımı internetten form doldurarak atmıştım. Birinci mülakat, ikinci mülakat, üçüncü mülakat derken Acun Ilıcalı ve arkadaşları karşımdaydı. Daha doğrusu ben onların karşılarındaydım. Sorulara onların formatlarına uygun cevap verebilmek için ter dökecektim. Defalarca kamera karşısına çıkıp program yaptım, fakat karşımda oturan insanların yaydıkları pozitif enerji rüzgarının benzerine kapılmamıştım şimdiye kadar.

Acun Ilıcalı'nın pozitifliği, sıcaklığı, onun yönettiği, korku dolu bakışlar altında izlediğimiz fanuslardaki yılanların soğukluğunu bile etkisiz hale getirmişti hatırlarsanız. Zaten yüzüne baktığınızda, içindeki çocuğu hala yaşatmayı başaran ve temizliği yüzüne vurmuş insanların yansımasını görmeniz mümkün. Böyle bir insanında yardımcılarını tahmin edersiniz herhalde. Hepsi büyük bir özveri ile ellerinde kağıtlarla gelen yarışmacı adaylarıyla kaynaşarak onları hoş tutmaya çalışıyorlardı.

Elemelerde öyle enteresan bir manzara vardıki, gelenler sanki aynı ruhta ve yıllardır birbirini tanıyorlarmışcasına salonun muhtelif yerlerinde kahkahalarla sohbet ediyorlardı. Bir sonraki elemeye katılamama şanslarının fazla oluşu umurlarında bile değildi. O anın muhteşem sıcak enerjisini doyasıya değerlendiriyorlardı sanki. Belkide Acun Ilıcalı ve arkadaşlarının pozitif enerjisi dağılmıştı salona. Kendi kendime, yoksa bir pozitif enerji spreyi icad edildi de onumu sıktılar salona diye düşünmeye başlamıştım. Çünkü burada bulunan insanların auralarının, ortalığı bir anda nasılda bir renk cümbüşüne çevirdiğini görebiliyordunuz adeta.

Bu ilginç buluşma orada da bitmiyordu. Benimle birlikte elemelere katılan arkadaşlarla haberleşiyorduk. Beni sık sık arayıp, seni çağırdılarmı diyen arkadaşlarımızla haberleştik günlerce. Neyse bugün iyi haber geldi ve rahatladım. Böylesine arkadaşlığın ve dostluğun zirvede olduğu bir ortamda bulunacağımın müjdesini aldım. Katılıyorum bu anlamlı maratona. Hele birde bu akşam eski F.Bahçe'li futbolcu Sedat'ın eşini ve kendini yarışmada görünce gözlerim doldu. Adı yarışma da olsa, böylesine anlamlı bir buluşmayı programına taşıyan bir organizasyonda " VAR MISIN YOK MUSUN?" diye sorulursa, hele bir de Acun Ilıcalı imzasını taşıyorsa "VARIM" diyorum arkadaşlar. Varım sonuna kadar...

METİN ÖZKAYA

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..