Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Var mısın

Var mısın
 

İNSAN’a değer veren, iyi yürekli biri... Etrafında olup bitene karşı sorumlu hissediyor... Biraz da gizemli...

... kadına vurulan her kırbaç
isyan bayraklarını yükseltecek
isyan bahçesinde güller açacak
menekşeler laleler sümbüller

çocuklara kucak açacak
allı morlu sevgi bahçeleri

ben bugün susma hakkımı kullanıyorum
bugün yüreğim isyanda...

Sevgiyi sevgiliyi sahiplenen, korumacı romantik bir tarafı var...

... kuytuma aldım yüreğini
başkası çalmasın
yalnız benim için çarpsın
kırılmasın incinmesin, diye

kuytuma sürdüm kokunu
uçup gitmesin diye
kuytuma işledim sevdanı
yaşam boyu hiç bitmesin diye...

Geçmişteki izlerinden sıyrılamamış. Belki de sevmiş o izleri. Güne uyarlayıp harmanlamış...

... mahcup sevdim seni
yanında mahcup yürüdüm
mahcup uyudum dizlerinde
mahcup sarıldım kollarına

sevgimi mahcup fısıldadım kulaklarına
mahcup gördüm mahcup sevdim

çünkü ben mahcup büyüdüm...

Özgürlüğünden ödün vermiyor... Geçmişle hesabı var...

... Nazım’ı vatan haini ilan ederler
Madımak’ı yeniden ateşe verirler
Deniz’i Yusuf’u Hüseyin’i
Pirsultan’ı Dadaloğlu’nu idam ederler

Ne zaman özgür düşünsem
Ne zaman insanım desem
Ne zaman vicdanımı dinlesem
Ne zaman ötekileştirmeye dirensem
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Savaş karşıtı... Çocuklara karşı çok hassas çok duygusal. Çok İnsanca...

... bir anne sokak ortasında
öldürülen yavrusunun başucunda
ağıt yakıyor, çırpınıyor, dizlerini dövüyor
feryadı yankılanıyor tüm anaların yüreğinde

ne zaman çocuk görsem koşup oynayan
Filistin’li çocuklar düşer aklıma
bir demet çiçek gönderiyorum onlara...

:) Ve işte benim bestim...

yalnızca gözlerine baksam
on yıl fazla yaşarım
ya ellerini tutsam
on yıl da oradan
dudaklarından öpsem
bir on yıl da oradan

etti mi otuz yıl cabadan

seksen de kendimden yaşasam
eder yüz on yıl

doyamasam sana
sarsam kollarıma
yatsam yanıbaşına
inan dünyaya kazık çakarım
o zaman...

Bu güzel şiirlerin sahibi Sayın yazarım YAPUKAY. Daha yakından tanımak isteyenler için işte adresi;

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=570558&rn=QH

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..