Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Var oluşsal boşluk

İçimde acılara sığmayan, belki bir dönüm noktasını yaşamama neden olan, olacak; yeni bir yaşam öykümün başlamasına temel hazırlayacak, kimi zaman uykusuz, yorgun belki de en acımasız çaresizliğin içinde yok olup gideceğim. Sürekliliğin getirdiği bir kavram olsa gerek, depresyon kelimesi içinde eriyip gitmeyi göz ardı etmeyeceğim. Korkudan öte, yalnızlığın pençesinde kıvranıp dururken, ölçütlerimi çok gerilerde bir yerde, ağız tadımın kaçtığı, umutsuzca gömüldüğüm bir toprak parçası altında yaşamaya çalışırken, yine aynı susuzluğun içinde bir huzur yaratmaya çalışıyorum…


Belki yıllarca aynı depresif olayların içinde sürüklenip, aynı kelimelere bir nevi taraftarlık yapan bir takım kayda değer olmayan insanların, pişkinlik ve karaktersizliği içinde başladığım noktadan geri kaymaya değil de, yapabildiğim kadar ileriye adım atmaya çalıştım. Ezilmedim, ezilmeyi, hor görülmeyi ve görmeyi hiç sevmedim…


Alışkanlıkları sessizce bozmadan, yaşamımdan uzak kılmaya çalışırken, içinde bulunduğum ortamın kaygısızlığı, susuzluğu, adiliği ve yok oluşsal boşlukları içinde nefes almayı bırakmadım…


Dolu dolu yaşamanın getirdiği mutluluk, haz ve yaşamdan kaygısız yürüdüğüm yolda engelleri bir çare gördüm. Kaçmak yerine savaşmayı denedim. Uzak, yorgun ve olduğundan farklı olmayan bir boyutun ötesinde durmadan… Zorluklar benimdi bende onların. Yaşam zorluklardan öte kolaylıkların zorluğundan oluşmuş basit bir problemden başka bir şey olmasa gerek. Çare gibi görünen düşen elmayı yemek hiçbir zaman en üsteki elmanın tadını vermeyecektir. Çoğu zaman olduğu yerde kalmayı tercih etmiş ve bundan memnun görünmüş insanların aslında oldukça yüksekte olması gerekirken, neden oldukları yerde ve olduğu kadarıyla yetinmeyi çare görmüşler anlaşılması pekte zor olmasa gerek…


Kıt kaynaklar insanların ihtiyacını, insanlar ise bu dünyanın sorumluluklarını yürütecek kadar başarılı değiller.

 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..