Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Var oluşunu sevdim

Ben seni tadımlık değil, ömürlük sevdim.
Sevmeyi sevdim, aşkı sevdim,
Özlemlerimde seni saklamayı sevdim.
Sensiz kaldığımda seni özlemeyi sevdim.
Ben seni sensiz kendimde sevdim.

Gözlerin maviydi ya bakışını sevdim.
Karanfili sevişini sevdim.
Sen gittin gidişini sevdim.
Döktüğün gözyaşını sevdim.
Ben senden başka yine seni sevdim.

Sana ilk verdiğim gülü,
Aklıma geldiğin heranı,
Doğum günümde aldığın günlüğü,
İsmine yazdığım ilk şiiri sevdim.

Tatlım seni seviyorum deyişini,
Utanarak öpüştüğümüz anı,
Neden seni sevdim ki deyişini,
Ağladığında dökülen gözyşlarını,
Hayatına beni kabul edişini,
Aklında beni hissedişini,
Nice yıllara canım deyişini sevdim.

Senin beni sevme olasılığını sevdim,
Adına yazılan tüm şarkıları sevdim.
Bana verdiğin umutları sevdim.
Ilık ılık rüzgarda gelen kokunu sevdim.
Rüyalarımda var oluşunu, kalbime atttığın imzayı sevdim.

S.Tunahan SABIR
 
Toplam blog
: 27
: 455
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

16.09.1982 yılında Türkoğlu Kahramanmaraş’ta doğdum. İlköğretimimi  Uzunsöğüt Köyünde tamamladım...