Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

09 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Vardiyada kadın olmak.."Dünya Emekçi Kadınlar Günü"ne ithafen.

Vardiyada kadın olmak.."Dünya Emekçi Kadınlar Günü"ne ithafen.
 

...sizi tüm kalbimle selamlıyorum kadın işçiler..


Ne zaman yağmur yağsa
kendini sokağa dökerdin
nasıl da yakışırdı fistan
eteklerini mini giyerdin

Bir tüccarın adı geçerdi
mahalleli emindi ona giderdin
duymazdın konuşulanları uymazdın
saygıyla başını yağmura eğerdin

Sana aşık mıydım hiç bilemedim
Beşiktaş’ta çok fazla küçüktüm
bazen peşinden saklanarak yürürdüm
iskeleden çoğu zaman tekneye binerdin
Boğaziçi’ni kanlı bir umman görürdüm

Ne zaman yağmur yağsa
sen beni çok fazla bırakıp giderdin
günler geçerdi sonra güneşlenirdi sokak
çoğu zaman yorgun ve perişan dönerdin

Yağmur yağsa da yağmasa da çürürdüm
ceviz yaprağı kokardı saçların ıslak
her damlada biraz daha, biraz daha ölürdüm
zamanını bekleyen bir çığlık gibi susarak,
gece vardiyasında ablamı düşünürdüm..


08.03.2008

Hayrettin Turan
Kağıt Gemilerin Kaptanı

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..