Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Varim diyor!!

Varim diyor!!
 

VARİM DİYOR!!!


Kan, irin, gözyaşı derken canım ülkemin canım insanları çoğunlukla çareyi; akşamları, seyrederken hiç bir şey düşünmek zorunda kalmayacakları programları tercih etmekte buluyorlar.

Dün akşamda bu programların başını çeken ve rayting rekorları kıran ''Var mısın, Yok musun'' programını seyretti çoğunluğumuz, bende o çoğunlukdandım. Açıkcası tezahüratları en ünsüzün karşısında bile çılgınca boyutlar kazanabilen yarışmacı ailenin, Aguilera karşısındaki davranışlarını seyretmeyi gayet keyifli bulacağımı düşünüyordum, öyle de oldu.

Yaklaşık 1-1, 5 saatimi, hiç birşey düşünmeden insanların bir kutunun içinden hangi sayının çıkabileceği olasılığını konuştukları bu keyifli programı seyrederek geçirdim...

Dünyaca ün yapmış olmasına rağmen gayet sempatik ve şimarıklıktan uzak, yeterli mesefali bir minyon genç bayan...

Şaşırtıcı derecede ölçülü fakat ağzı kulaklarının fazlasıyla gerisinde şirin ve bir o kadar şaşkın Türk erkekleri...

Aman büyük rakam açmayalım düşüncesi ve isteğiyle pozitif düşünceye odaklanmış bir stüdyo...

''Şimdi kesin 500.000YTL çıkartırlar bu yarışmadan, kurgudur bu yarışma'' ön tahminlerini boşa çıkartan kıyak kültürümüzü bu anlamda yenen bir doğallık...

Fırsat bu fırsat bol bol program içi reklam... gördüm,

Çoğu kişinin yaptığı ''Acun'un İngilizcesi'' konulu yorumlara bir yenisini eklemeyeceğim...

Yine de söylemeden geçemeyeceğim; Türk kültürünü o coşku içinde satır aralarında gayet güzel ifade eden ve sululuktan eser olmayan keyifli bir program seyrettim....

Hamdi Bey'in çocuklar için olan kıyağına sempatik Türkçe'siyle ''Varim'' diyen Aguilera hayranlarının sayısı da bence dün gece hayli arttı...

Benim hafızamda birde Acun'un şu repliği kaldı; ''Varim Diyor!!!!''
 
Toplam blog
: 43
: 909
Kayıt tarihi
: 05.09.08
 
 

Yazmak her zaman bir tutkuydu benim için, bu tutku zamanla bildiklerimi paylaşma aracına dönüşmüş ol..