Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '10

 
Kategori
Güncel
 

Varlığım Türk varlığına armağan olsun...

Varlığım Türk varlığına armağan olsun...
 

.....


"Varlığım Türk varlığına niye armağan olsun. Ben Türk değilim ki..." Muş milletvekili Sırrı Sakık böyle buyurdu. Türk olmadığını zaten biliyoruz, beni rahatsız eden kendisinin Türklüğü reddedişi değil, adı Türkiye Cumhuriyeti olan bir ülkenin meclisinde yani TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ'nde millet vekili sıfatıyla bu sözleri sarfedişidir. Bir de bu sözler karşısında hiç kimsenin en ufak bir tepki bile göstermeyişidir.

Nasıl bir şeydir ki; halkı temsilen meclise girmiş bir milletvekili böylesine bölücü söylemlerde bulunuyor ve hala kabul etmediği o Türkiye Cumhuriyetinin ekmeğini yemeğe devam ediyor. Bu ihaneti neden görmezden geldiğimizi de anlayamıyorum. Sarf ettiği sözlerin ne anlama geldiğini Kürt halkı açısından da kafamda ölçüp tartıyorum ama bir haklılık payı çıkartamıyorum. Evet, kendisi ırk olarak Türk değil Kürt ırkına mensuptur, bunu kabul etmemek saçmalık olur, ama okullarda okulan "Andımız" da geçen Türklük kavramının bir ırkı temsil etmediği, TC vatandaşlığını, Atatürk milliyetçiliğini temsil ettiğini görmemek demek, TC vatandaşlığını da toptan reddedip ülkenin ismini başka bir isimle değiştirmeyi istemek anlamına gelir. Bu gün gibi aşikardır. O zaman bu adı geçen şahıs neden hala milletvekili olarak TC çatısı altında işlerine ya da eylemlerine devam etmektedir? Anlamakta güçlük çekiyorum. Anlamakta güçlük çektiğim o kadar çok şey oluyor ki bu ülkede artık, aceba bende mi bir sorun var diye düşünmeye başladım. Bir tarafta generaller tam bilmediğimiz sebeplerden dolayı, ülke tarihinde ilk defa açığa alınıyor, bir taraftan bölücü söylemler havada uçuşuyor, örgüt lideri içerden işlerini gayet güzel yürütüyor ve medya tüm bunları birilerinin istediği gibi gösteriyor, halk ise hipnotize olmuş gibi olayları seyrediyor. Bize ne oluyor böyle? Uyanmalıyız artık...Nerede Atatürk'ün emanetini bıraktığı "Türk Gençliği" ? Neden bir yetkili şahıs ya da yetkisiz şahıs çıkıp da okullarda çocuklarımıza okutulan Andımızın kaldırılması isteklerini protesto etmiyor? "Andımız" da insanları rahatsız eden ne var. Neden savaşlarlarla, kanla, acıyla, yoklukla kazanılmış Türklüğümüze dil uzatılmasına izin veriyoruz? Bu ülke için savaşıp canını veren atalarımızın kanı boşa mı gitsin? Bilmiyorlar mı ki çocuklarımıza hergün okuttuğumuz andımız , ırkçılık aşılamak için değil vatan sevgisi aşılamak için okutuluyor. Ülkesini, Türkiyesini sevmek, varlığını ülkesinin varlığına armağan etmek ne zamandan beri hata sayılır oldu. Zaten maneviyatını yitirmekte olan yeni nesil, milli değerlerini de yitirirse geriye ne kalır? Koskoca bir hiç... Hiç olup gitmemizi isteyenlerin ekmeğine yağ sürmeyelim, halk olarak, millet olarak tepkimizi gösterelim. Her fırsatta, sesimizi kesmek isteyenlere karşı en yüksek sesimizle haykıralım: "NE MUTLU TÜRK' ÜM DİYENE..."

 
Toplam blog
: 47
: 793
Kayıt tarihi
: 17.10.09
 
 

Yaşıyorum, yaşadıkça öğreniyorum, öğrendikçe düşünüyorum, düşündükçe çözümlüyorum, çözümledikçe y..