Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Varlığın huzur…

Varlığın huzur…
 

Alıntı



Aşksın sen,canımsın benim,bugünüm yarınım her şeyimsin,her bir şeyimsin…
Yine senli yine muhteşem zamanlar yaşıyorum,hiç bıkmadan usanmadan kollarında saatlerce oturmak,konu ne olursa olsun kimi zaman hararetli kimi zaman sakin sohbetler etmek seninle,sıcacık elin avuçlarımdayken gözlerindeki aşkı canlı canlı yaşamak,anlatamadığım mutluluk bunlar benim için.
Kimi zaman içime sığmayan aşkın,kelimelerin yetersiz kaldığı sen taşkınlarımla yine öyle işledin ki yüreğime.
Biraz daha alıştım varlığına,gidişin nasıl yıkacak beni düşünmek bile istemiyorum aslında.Umduğumdan fazla kaldın bile yanımda aylar önceden hayalini kurduğumuz her güzelliği yaşayabildiğimizden daha fazla kaldın,gidişine de var daha ama şimdiden koymaya başladı yokluğun.
Yanımdayken bile özlüyorum seni,hele birde gideceğini bile bile sarılmak daha bir hasret kılıyor beni sana…
Gitme desem,sensiz kalmak istemiyorum artık…
Boşa dimi bu ‘gitme’ diye yakarışlarım ikimizde biliyoruz her gidişin bir sebebi var ve gitme demek sadece daha çok canımızı yakıyor.Git sevgilim ama çabuk gel artık.
Hani gözlerime bakıp ‘şu hayatta en mutlu olduğum anlar sadece yanında olduğum zamanlar’ diyorsun ya, peki gidince bensiz mutsuz olduğunu düşünüp nasıl dayanırım buna?
Benim için de seninle olmak,mutluluk ve huzur sadece,sen gidince yine huysuz o cadı kız olacağım…
Biz birlikte öyle sakin,öyle dinginmişiz ki bunu bir kez daha anladım şu birlikte geçirilen birkaç haftada…Hani o cadı,o huysuz ben nasılda uysal bir çocuk oluveriyorum senin yanında,bazen hırçınlaşacağım tuttuğunda öyle güzel alıyorsun ki yüreğimi avuçlarına her kötü şey,her taşkın duygu uçup gidiyor bende…
Ben sana çook alıştım…
Sen bir kaç gün sonra gidince nasıl yatarım geceleri,kokun odamın camından içime dolmadan? Sabırsızlıkla beklediğim mesai bitişleri nede anlamsız olacak sen yokken? Bakmayacağım kendime gittiğinde,sen görmeyeceksin ki,senin beni görmenin tatlı telaşı ile bir elimde ayna bir elimde rujla dolaşmayacağım ortalarda,hem ne anlamı kalacak ki sensizken bunların…
Gitme ne olur…
Bak içimdeki ses arada çığlıklar atıyor gitme diye,ben değilim inanki, ben biliyorum bu gidişinde bizim için sevdiğim ben gitmene bir şey diyemem ama birde yüreğim kabullense sensiz geçecek birkaç ayı daha…
Belki teselli ederiz yüreğimi de, bir dahaki gelişinin hayalleriyle avuturum onu da,önce zorlanır yokluğuna alışmaya,sonra alışır sanma,hasretin eklenince daha da zorlaşır sensizlik yüreğime,ama üzülme sen ben yinede avuturum onu bu gidişte bizim için nede olsa.
Öyle sen dolu ki içim,öyle taşkınsın bende,canımsın,aşkımsın,her bir şeyimsin,en önemlisi huzurumsun sen ve iyi ki benimsin,benimlesin...

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..