Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Varlığına Âşık Gönlüme Neden Düştün Söylesene Aşk!

Varlığına Âşık Gönlüme Neden Düştün Söylesene Aşk!
 

Sen uzaklarda olduğunu sanıyorsun lakin bilmiyorsun her an senin hayalinle yaşayan naçar gönlümün hemen yanı başında olduğunu. Şahdamarımdan, aldığım nefesten yakınsın bana. Bunu böyle bil. Mesafeler, kilometreler arttırsa da hasretin dozunu ben seninle yaşayan biri olarak hicranı bertaraf edenim. Öyle kavuşamıyoruz diye gözyaşı döküp, ağıtlar yakmıyorum. Ben kalbimi esir alan kalbinin varlığına şükrediyorum. Beni her yokladığında ellerimde çiçeklerle karşılıyorum gelişini. Gözlerim biraz kırgın baksa da yüreğim hep şükürleri zikrediyor. Kavuşamasak da âşık olmak güzel, sevmek paha biçilmez. Karşılığı varmış, yokmuş çok da önemli değil. Asıl olan o yüce duyguyu kalbimin derinliklerinde, dehlizlerinde hissedebilmem. Aşk için acı, aşk için özlem, aşk için hicrana katlanabilmemde. Resimlerine bakıp bakıp teselli bulabilmemde. Geceleri gökyüzüne her bakışımda ayı, yıldızları yani parlayan umut veren yanını görüp hayatın, karanlığa aldırış etmememdir aşka dair yaşadıklarım.

Uzaklardasın. Çok ıraksın hatta yanımdayken bile kilometre taşlarını sıra sıra diziyorsun önüme. Bense seninle tek kelime olsun konuşabilmeyi kısmet etmesi için Rabbime dualar ediyorum. Seni birkaç dakika daha fazla görebilmek için kat edip geldiğim yolun haddi hesabı yok. Sen bunlardan bihabersin. Hissetsen bile yaşadıklarımın zorluğunu, duygularımın samimiyetini görmezden, duymazdan geliyorsun.

Biliyorum sen de haklısın kendine göre; çünkü senin bu dünyada da öteki dünyada da sahibin var. Ben kendi kendime gelin güvey oluyorum söz dinlemeyen kalbime hâkim olan aşka karşı koymayı beceremediğim için. Olsun, aşkımla tek başıma da yaşıyorum ben. Şarkının da dediği gibi “Seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli.”

SİBEL UNUR ÖZDEMİR

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..