Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Varoluşa son dokunuş

Varoluşa son dokunuş
 

'Kenarında hayatın zorlukla yürüyorum.
Birazcık sendelesem cennete uçacağım,
Artık bu hayatı da, pek öyle sevmiyorum,
Gitsem ne değişecek, kalsam ne yapacağım.

En kara bulutlardan umarsız yağıyorum,
Bütün güzellikleri her an ısıtacağım,
Damlayıp da göl olmak durmak istemiyorum,
Ben tüm gücümle gelip okyanus olacağım.

Her sabah ışığımı göklere saçıcağım,
Canlı cansız herşeyi her ann ısıtacağım,
Baktığınız her yere gelmeyi istiyorum
Gün aydın olsun diye kendimi yakacağım....

Bütün bunlar benimle başlayıp son bulacak,
Gülüp geçecek herkes ya da hep ağlayacak,
Gün gelip benima adım son bir kez anılacak,
İşte bu varoluşa son dokunuş olacak......'

İşte bu şiir en beğendiğim şiirler arasında bazı sözler aynı beni anlatıyor bazıları ise tam tersi ama bu şiirde en çok beğendiğim ise son kıta.........

Belki siz aynı şeyi düşünmezsiniz ama ben öyle dşünüyorum gün gelip ölüm sessizce içinize yerleşecek tüyleri ürperten ölüm ile karşılaşacaksınız....

Sonra bir baktınız artık topraktasınız belkide asıl hayat orda başlayacak aileniz belki büyük bir yıkım geçirecek ve ağlayacak ya da eğer sorumsuz bir aileden geliyorsanız küçük bir damla yaştan sonra unutulmamanız olanaksız...

Ama birçoğumuzun değerli bir ailesi var ve işte o soğuk gün geldğinde belkide dünyadaki en kötü duyguyu yaşayacaklar ve hep mutsuz olucam diye düşünecekler ancak birkaç gün geçtikten sonra sizin için ağlayan ve üzülen kişi hayatına dümdüz devam etmiş olacak belkide en doğrusu budur...........

Çok sık anılan adınız konusu olduğunda anılacak..........

Ve işte bu varoluşa son dokunuş olacak........

Siz ve aileniz ...............yerine Aileniz kalacak............ sevgiler.......

 
Toplam blog
: 46
: 1645
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........