Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Varsa bir durum, yapalım açık oturum

Varsa bir durum, yapalım açık oturum
 

İşte "Blog katetgorisi" denen afet.


Evet, baylar bayanlar, merdivenden kayanlar...


Sakınmayın sözünüzü, açın biraz gözünüzü…


Tartışmamızın konusu, Asiye nasıl kur… Pardon yahu, “Blog kategorisi nasıl kurtulur?”


“Kurtulmaz” diyenler şu yana, “kurtulur” diyenler de bu yana otursun!


Gıdgıdı Ahmet:: Gazı olanlar da çekinmeden o…sun!


_ Ne diyorsun sen Gıdıgıdı Ahmet?


Gıdıgıdı Ahmet: Abi yani uyaklı olsun diye şeettim; senin “otursun”la benim “o..sun” kafiye olarak pek uyumluydu, serde şairlik olduğundan fırsatı kaçırmayayım dedim.


_ Kesss! Bırak milletin gazını mazını da konu hakkında bir görüşün varsa onu söyle!


Çiçek Arif: Biz bu açık oturuma paylaşım şeylerimizde mis kokulu çiçekler açsın diye katıldık abi; durduk yerde ortalığı kokutan Gıdıgıdı Ahmet’ kınıyorum! Kih kih kih!


Malat Nilgün:: Bir konunun altını çizmek istiyorum arkadaşlar!


_ Hayır, çizemezsiniz Malat Hanım, sıranızı bekleyin! Siz bir şey mi söyleyecektiniz Nameli Hanım?


Nameli Hanım:: Blog kategorisinin kötü yola düşmesinin yegâne suçlusu, “Culduz Ç’dir” efendim! Not: Lütfen bu mesajımı yayınlamayın ama. Aramızda kalsın lütfen!


_ Tabii Nameli Hanım, yayınlamayız…


İspiyonunuz aramızda kalacak, merak buyurmayınız! Eee, sen söyle bakalım Culduz Ç. Efendi; kategoriyi baştan çıkaran sen misin?


Culduz C: Heee, ben baştan çıkardım! “Seni seviyom,alcem” dedim ama editörler vermedi. Şu sıralar “makyaj çantasını kaybetmiş poporospu” muamelesi görmesi benim yüzümden değildir tabii. Bana kalsaydı nikâhı basardım ama başta “Çiçek Arif” olmak üzere, “Münasebetsiz İpram”, “Postalcı Ferhat”, “ Tinerci Kadri” isimli arkadaşlar işin mokunu çıkardılar. “Gıdıgıdı Ahmet” te üzerine tüy dikince bu izdivaç gerçekleşmedi elbette. Not: Culduz C’nin C’sinde kuyruk yoktur yalnız. Lütfen biraz itina gösteriniz.


Malat Nilgün:: Bir konunun altını çizmek istiyorum arkadaşlar!


_Hayır, çizemezsiniz Malat Hanım, sırayla dedik ya! Sen ne diyorsun Münasebetsiz İbram?


Münasebetsiz İbram: Göstersin efendim, göstersin! Benimkini herkes gördü, Culduz’unkini de görsünler! Onu bunu suçlayacağına göstersin!


_ Neyi göstersin Münasebetsiz İbram? Açık konuşsana?


Münasebetsiz İbram:: Yüzünü göstersin efendim. Toplantılara katılsın, 5 senedir burada daha göstermedi yüzünü!


Nameli Hanım: Bana da göstermedi alçak! Selamlıyorum sizi! Not: Bu mesajımı da yayınlamayın lütfen!


Melekli Hanım:: Bana Messenger şeyinden gösterecekti ama sözünü tutmadı. Altı üstü yüzünü gösterecek, neymiş efendim, zamanı yokmuş. Bişicikler demem; tez günde tez saatte melekler yüreğinden öper de bizler de helvasını yeriz.


Harbi Zeynep: Amma da meraklıymışsınız siz de haaa! Bana bakın, açtırmayın şimdi benim bayramlık ağzımı. Çok merak ediyorsanız atlayıp gidin Berlin’e, o da şey değil ya, gösteriverir yüzünü size.


_ Kesin yahu, sırasıyla konuşun! Eee. Sen söyle bakalım Culduz Ç… Niye göstermiyorsun yüzünü?


Postalcı Ferhat:: Onun bir sabah tank sesiyle uyanması lazım. O zaman gösterir yüzünü.


Sen sus Postalcı Ferhat! İşin gücün darbe! Sen önce evinde darbe yap. Bulaşık yıkamaktan yazı yazmaya vaktin yok senin! Kılıbık senii! Evet, Culduz Ç. Seni dinliyoruz.


Culduz C:: Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve taaaa içinizde hissediyorsanız, bu kâfidir! Not: Culduz C’nin “C’sinde kuyruk yoktur, son defa söylüyorum, cozarım haaa!


Gıdıgıdı Ahmet:: İtiraz ediyorum; Culduz Ç. alıntı yapıyor ama kaynak göstermiyor!


-Kimden alıntı yapıyor?


Gıdıgıdı Ahmet:: Mevlana’dan!

Çiçek Arif:: Hiç de bile, o laf Mevlana’nın değil, Yunus’un! Kih kih kih!


Malat Nilgün: Bir konunun altını çizmek istiyorum arkadaşlar.


_ Sırayla dedik ya Malat Hanım, Allah Allah yaa! Arkadaşlar konuyu dağıtmayın. Blog kategorisi nasıl kurtulur? Önce bunun yanıtını verin.


Postalcı Ferhat:: Sabaha karşı bir darbe yaparak blog kategorisinin kapanmasını sağlayalım. Mal varlığına da el koyalım!


Nameli Hanım:: Darbeden önce tüm radyolara el koymak ve darbe bildirisini “tok sesli” bir blog üyesine okutmak gerekir. Siz bu işi bana bırakın arkadaşlar. Selamlıyorum sizi! Not: Ama yine de siz bu mesajımı yayınlamayın lütfen:)


Çiçek Arif:: Blog kategorisinin kapanması yerinde bir karar. Onun yerine “paylaşım” kategorisi getirilsin. Bol bol üleşir, üleştikçe de çoğalırız! Kih kih kih!


Gıdıgıdı Ahmet:: Yahu bu Çiçek Arif “paylaşım, üleşim” dedikçe benim aklıma bu şarkı geliyor: “Beeeen buuu bekarlıktanaaaan bıktım usandııııııım!


Harbi Zeynep:: Doğru valla! Bir an önce evlense de kurtulsak! Paylaşım paylaşım diye diye başımızın etini yedi senelerce!


_Yahu konuyu dağıtmasanıza! Sadede gelin sadede. Evet İbram konuş bakalım.


Münasebetsiz İbram:: Böyle tedbirlere gerek yok arkadaşlar. En iyisi blog kategorisinde yayınlanan yazıları editörler görmemezlikten gelsinler. Bir nevi “serbest kürsü” olayı yani… Lafzen ve mealen konunun özü budur. İçini (çatır çatır))boşaltmak isteyen üyeler orada şaapsınlar. Kendim için bir şey istiyorsam namerdim valla! Dikkat ederseniz ben hep başka"alıkların" sayfasında “şaaparım”(çatır çatır). Kendi sayfam daima temiz kalır.

Postalcı Ferhat: İbram abi ayıp oluyor ama. Demek sen benim sayfamı şey niyetine kullandın!

Münasebetsiz İbram: Yorumlar üçer beşer gelirken seviniyordun ama Postalcı. Sayfanın girişine bir "Büyük 50, Küçük 25" yazmadığın kalmıştı. Biliyorsun, Zamansız yenen hurmalar/ Olmadık yerleri tırmalar. 50 kuruş alacağın olsun, kaçmıyoruz ya!


Yurttagül Hanım:: Bence blog kategorisi kapanmasın ama bu kategoride sadece düzeyli “belgeselleri” konu alan yazılara yer verilsin!


Çiçek Arif: Yurttagül Hanım’a katılıyorum. Paylaşımlarımız çiçek açarsa fena mı olur? Ayrıca Gıdıgıdı Ahmet’i bir defa daha kınıyorum. Kih kih kih!


Gıdıgıdı Ahmet: Kınama çiçek, kınama/ Çıkma evin damına/ Sonra damdan düşersin/ Yazık olur anana!


Hacı Mırat: Şahsım adına, blog kategorisi ile ilgili tartışmalar esnasında nefsimin oyununa gark olmuş vaziyetlerini her bi daim zillet addetmişimdir. Blog kategorisi denilen şıllıkla benim de az buçuk ilişkim olduğundan, azabımın vicdanını susturamamaktayım. Öyle ki; aczimi bilerek kudretim çerçevesinde ve bu hususta mütehazzir olmaya fevkaladenin fevkinde itina göstermekteyken bir anlık gaflet yüzünden kalbim mütehaccir, ben de hacir oluverdim! Ne diyelim, kader utansın!


Harbi Zeynep: Evladım ne satıyorsun sen?


Gıdıgıdı Ahmet:: Lügat paralıyo Teyze!


Malat Nilgün:. Bir konunun altını çizmek istiyorum arkadaşlar.


_ Çatladınız mı Malat Hanım. Sırayla dedik ya! Mesele anlaşılmıştır arkadaşlar. Görünen o ki, blog kategorisi masum ve kurtarılmaya ihtiyacı yok. Blog kategorisinden nasıl kurtuluruz konusuna gelince… Ana sayfanın sağ alt köşesine uğramamak yegâne çözüm olarak görünse de, birden bire bırakmak pek kolay olmasa gerek.


Alıştıra alıştıra bırakalım arkadaşlar…


Alıştıra alıştıra!

Önemli not: Yazıda geçen isimler hayalidir tabii.Güzel blogumuzla alakalı değildir. Konu, güldürükçü mizah açısından ele alınmıştır. Tıpkı Hababam Sınıfı gibi işte. Film icabı yani:) Kih kih kih:)

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..