Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Varsın adım olmasın sende...

Varsın adım olmasın sende...
 

Ayrı mevsimlerde yaşıyorduk düne kadar 

sen sonbahardın ben ise hep kış. 

Aslında senin ardından geliyordu benim mevsimim 

ama ne sen biliyordun ayazda kalmış yüreği,  

ne ben biliyordum rüzgarla savrulan o güzelim çiçeği. 

adına umut denilen beklentilerim bile yoktu, hep hüzünden başka. 

Yağan yağmur ortak sanırdım acılarıma, kaldırımları dost. 

Yağmur mu çok yağardı Ankara'ya sağanak sağanak, yalnızlık mı. 

hep hüzün vardı sabaha ulaşmayan gecelerimde,  

şimdi seni tanıdım ya VARSIN ADIM OLMASIN SENDE. 

Mavi güllere düşman olmuştum sahipsiz yetim kaldılar diye... 

maviyi sevdim yeniden . 

sen farkında olamadın belki ama ; 

düşlerimi açtım yüzünü bile hiç görmediğim sana. 

ortak ettim seni siyah beyaz rüyalarıma. 

canıma canan oldun haberin olmasada. 

ürkek beyaz bir güvercindin yeniden konan pencereme. 

VARSIN ADIM OLMASIN SENDE. 

sevgi bağım hep dikenle örülüydü, hoyrat dalgalar olurdu gönül sahillerimde 

sımsıcak güneş gibiydi yazdığın her satır inan, hep aktın içime içime. 

Artık güller dermeye başladım da o çorak yüreğimde,  

varlığınla yakamozlar vuruyor şimdi ışıl ışıl sahillerime 

VARSIN ADIM OLMASIN YÜREĞİNDE. 

Yüzümü bilmene gerek yok, gözlerim geceden daha zindan. 

bakışlarım sevgi dolu artık. 

ellerimde titrer tutacaksan eğer, heyecandan. 

Sesim tan vakti ılık bir esinti, adını haykırıyor bak ben buyum işte. 

Sevgi denen şeyi gördüm ya, duygu dolu yüreğinde. 

ölsem de gam yemem artık 

VARSIN ADIM OLMASIN SENDE. 

Hüzünler yakar kavurur bilirim seni. 

o eski sevda tutsak etmiştir ruhunu, bedenini. 

nefesin yetmesede hep haykırırsın o vefasızı sevdiğini. 

aşk çalmış kapını : çağırıyor, hapisten kurtar artık benliğini. 

mazide ki bir sevdanın ardına nafile, gizlenme. 

düşlerinde hep CAN’ım ya... VARSIN ADIM OLMASIN SENDE. 

VARSIN ADIM OLMASIN SENDE... 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..