Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Vasiyet..

Vasiyet..
 

Vakit tamam..
Görevlerimi tamamladım,
Ölüme hazırım..
Arkamdan ağlamayın.
Ben gidiyorum ama,
geride sizler varsınız.
Sizler,
karlı, soğuk topraktan
Can filizlenmez sanmayın.
Sakın!
Biz çabaladık,
Binlercesi o zarif boynunu,
çıkardı soğuk karın altından..
Biz onlara kardelen dedik.
Çağdaşlığın simgesi oldu,
Binlerce kardelen.
Bir tek vasiyetim var;
Biz binlercesine imkan sağladık,
siz yüzbinlercesine daha imkan sağlayın.
Karın,
onları ezmesine,
izin vermeyin.
Benim için Vakit tamam..
Görevlerimi tamamladım.
Vasiyetimi aktardım.
Siz yüzbinlercesine
imkan sağlayın ki
Bu topraklar sımsıcak olsun.
Vakit tamam..
Canım atam..
Görevlerimi tamamladım...

M.ARMAĞAN BAYRAKTAR
19.05.2009


 
Toplam blog
: 26
: 789
Kayıt tarihi
: 06.09.08
 
 

20 yaşında tiyatro oyuncusuyum. Düşünen bir insanım. Edebiyatla aşırı derecede ilgiliyim. Şu anda sa..