Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

03 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vasiyetimdir!

Vasiyetimdir!
 

Elbette öleceğim
O gün
Dilerim Allah`tan
Hiç bir çocuk annesinden ayrılmasın

Soğuktan korkarım
Bu yüzden
Mevsimlerden yaz olsun

Rüzgar esmesin
Hiç bir çocuğun elinden balonu uçmasın
Nisan da yağmurlar bensiz yağmasın

Şarkılar rasgele çalmasın
Bir roman havası belki
Olursa Kibariye’den olsun

Gerçi istemem
Kimseye telaş olmasın
Kavrulacaksa helvam eğer
Un helvası olsun
Arkamdan bana dualarınız
Helalinden
Yeter ki kalbinizden olsun

İsterimki rahmetli Mecit amca
O gün mahallede dondurma satsın
Benimkisi en sade olsun

Ama
Bütün çocuklara simitler benden
Bedava olsun

Suyun sıcağını da soğuğunu da hiç sevmedim yıkanırken
Ilık dökün suları cansız bedenimden

Bolca köpürtün haa sabunu
Çocukluğumdan bir anıdır arta kalan
Prenses gideceğim çünkü giderken
Yeter ki elbisem yırtık sökük olmasın

Cenazemde pozdan göz yası istemem
Alemi yok bensiz numaradan ağlamanın

Giyemedim nedense layıkıyla topuklu ayakkabı
Kıramadım belimi yürürken caddeden

Sahi
Selpak satan çocuklara
Yürek açıp
Çok dualar ettim
Sakın unutmayın
Benden şekerli selam söyleyin
Ha para veremiyordum ama
Arkamdan küfür de etmeyin

Kışın mezarıma sakın ola mendilsiz gelmeyin
Sinüzit belasından oldum olası çekmekteyim

Çiçek mi?
İstemem mi sevmem mi?
Çiçeksiz mekandan nefret ederim

Bayram seyran demeyin
Mezarıma sebepli sebepsiz
Her an beklerim
Bir de bir bardak çay isterim
Hey hayat
Sana diyorum
Üstüne bir de kaptan bilek çekerim
Deymeyin keyfime o zaman benim

Övüyor olsanız da
Billahi de inanmam
Bilirsiniz
Ben hep
Yerli yersiz söylerim

Benim içinde
Öyleydi
Böyleydi
Hatta şöyleydi
Filancadan söylerken
Çingenenin biriydi dersiniz

Bana ait ne varsa bu dünya`da
Ama kılık ama kıyafet
Hepsi üzerinize afiyet
Hayatım zehir zıkkımdı sanki
Kızılca kıyametti dersiniz

Tek mal varlığım
Emekleyen kalemimdi bilesiniz

Dikili tek ağacımsa
Alnımın yazısı
Kalbimin sızısı
Biricik kızım
Hilal`im
Oda Allah`ıma emanet

Gözüm açık gitmişse şayet
Yandığımdandır aşkıma hasret

Borçlarım mı?
Alacaklarıma miras bırakıyorum

Benden yana sorarsanız
Helal olsun size canım
Ta ki gönlümün iç çekişinden

Meleklerle selamlıyorum
Gördünüz mü?
Ölüm ölmüş ölümden..

Zamanın Berisinden Ötesine Geçmeden Yedi Düvele Vasiyetimdir! ! !

Doğum - 1960 - Ölüm - Yeniden doğacağım....

Hakkınızı helal eder misiniz?
Benden yana helal olsun size canlar..

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

Melekler yer ki http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=73621

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..