Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '20

 
Kategori
Şiir
 

VASİYETİMDİR

                VASİYETİMDİR

Eğer ölürsem bir gün

                        vaktinden evvel elbette

Mesela bir virüs nedeniyle

Ya da kahpe bir kurşunla

Mezar taşıma şunlar yazılsın

Umutları bitti ve dayanamadı

 

Mezarıma gelen olursa eğer         

Başucumda kitap okusun

          birkaç sayfa hiç olmazsa

Fark etmez, şiir de olabilir

Yattığım yerde sıkılmayım maksat

 

Şiirlerimle ve yazılarımla Filizim ilgilensin

Filiz kim diye sorarsanız

Bu hayattaki tek dostum derim,

                         yazmıştım zaten, biliyorsunuz

Helva kavurmak da yok, çay ikramı da

Rüşvetle dua toplamam ben

 

Gittiğim yerde duaya ihtiyacım yok sanırım

Dualar, diriler içindir hem

Hakkınızı helal ediniz ama

                           kul hakkı mühim

Benim varsa, sanmam ya, helal olsun sizlere

 

Eşyalarımı ne yaparsanız yapın

                             birilerinin işine yarasın

Ben varken kıymetlilerdi benim için

Ben yokum, önemli değil ne olduğu

Geride kalanlarımsa dikkat etsin kendine

Yaşamak güzel şey, ne de olsa…

                                               05.12.2020

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..