Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '17

 
Kategori
Üniversiteler
 

Vatan Aşkı

Vatan Aşkı
 

Bu vatan benim. Şehidimin kanı ile sulanmış bu topraklar benim. Alkanlara boyanmış canların emanetini korumak benim kutsal görevim. Mehmet Akif Ersoy'un destanlaştırılmış bir ulusun ayakta durma cesaretini anlatan, İstiklâl marşının dizeleri,

"Korkma sönmez bu şafaklarda  yüzen alsancak,
Sönmeden yurdumun üstün de tüten en son ocak
O benim milletimin yıldızıdır parlayacak,
O benimdir o benim milletimindir ancak"

Bu dizeler bizim vatan aşkımızın sembolüdür. Bu uğur da bir can gider ,bin can doğar.

Ben anadolu kadınıyım. Parmaklarım kınalı, ellerim hamurlu, ayaklarım çamurlu olsa da ana kokan bu vatanın simgesiyim. Ruhum bedenim evlât yetiştirir. Vatan için, din için, namus için. Yetiştirdiğimiz evlâtlarımızın adı Mehmetcik. Korku bilmez Vatan uğrun da can vermekten terettüt etmez.

Vatan anadır. Namustur. Bu uğur da can verilir, Vatanın bir karış toprağından vazgeçilmez.

                                                    Hatice Büyükarı...

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..