Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '07

 
Kategori
Tarih
 

Vatan bölünmez şehitler ölmez

Vatan bölünmez şehitler ölmez
 

Hep aşktan konuştuk ve hep bir sevgili andık, ya vatan oda bizim sevgilimiz değil midir? Onun için yaşamaz mıyız, mücalede verip koruyup gözetmez miyiz. Kim ölmez ki vatanı için, ölüp de şehitlik mertebesinde kim olmak istemez ki.

Çanakkale Şehitliğini gezdim bu yaz tatilinde ve öyle bir onure oldum ki anlatması tarifsiz. Bırakın Türkiye' yi, Türkiye dışından bile bu savaşa katılanlar olmuş. Tek tek mezar taşlarında ki yazıları okurken sanki hepsi bana bakıyormuş gibi hissettim. Aslından yaşadığım bir olay varki bunu sizlerlede paylaşmak istedim çünkü gerçekten çok özel bu. Şehitliğin içinde ve etrafında hiç bir cami, mescit yada minare yokken öğlen saati şehitliğin içine girdiğimizde ezan okunmaya başladı. Allah' ım tüylerim ürperdi gerçekten. Çünkü ezanı okuyan şehitlerden biriydi. İşte bu vatan böyle kutsal ilkeler içerisinde korunduğu sürece, inanıyorum ki VATAN BÖLÜNMEZ, ŞEHİTLER ÖLMEZ.

Biz Osmanlı torunları olarak elimizden geldiği sürece mücadeleye devam edeceğiz. Mücadelemiz namus, şeref, haysiyet ve bölünmez topraklarımızın bütünlüğü içinse ve bütünlüğümüz içerisinde dil, din, ırk ve cinsiyet ayrımı da yapmadığımıza göre dünya zaten bizi sevmeyecektir. Ama kabullenmeliler artık bunu çünkü biz tarih yazmış bir devlet olarak TÜRK olmaktan grur duyuyorum.

Ne Mutlu Türküm Diyene.

Bu imkanı veren Milliyet blog ve ekibinde de ayrıca teşekkür ederim ki feryadımızı buradan duyurduğu için.

 
Toplam blog
: 105
: 880
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

Delice biri, aşka inanan zaman zaman hayatı tiye alan deniz tutkunu işte kısaca...