Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Vatan hasreti,

Vatan hasreti,
 

alıntı


Bu yazılanlar, derinden gelen duygular,

Bunlar ne yar, ne yaran için yazıldılar,

Hasret vatan için ise, yürekler yakar,

Yani senin yazdıkların bal gibi,

Ben vatanımı seviyorum diyordun..

*     *     *

Sitem ediyordun, umut bekliyordun,

Yıllar geçmiş, vatınını unutamıyordun,

Bir çocuk gibi yalansız, nazlanıyordun,

Acabaları atın, anlayın diyordun,

Yani senin yazdıkların bal gibi,

Ben vatanımı özlüyorum diyordun..

*     *     *

Sen temiz yürekliydin, dürüsttün,

Bir çocuk gibi yalansızdın, saftın,

İşte sen ondan dolayı küsmüştün,

Gelmek istilyordun, birilerine kızmıştın,

Yani senin yazdıkların bal gibi,

Ben vatanımı, rüyalarımda görüyorum diyordun..

 

 

 Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..