Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

RMZSM Meliha Karaoğlu

http://blog.milliyet.com.tr/meliha63

31 Ocak '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Vatan sadece toprak mı?

Vatan sadece toprak mı?
 

Son günlerde vatanımda bile kendimi dışlanmış, istenmeyen, hastalıklı biri olarak görmemimi isteyenlerin (aynı zamanda kendini çağdaş, eğitimli ve demokrat olarak gören insanlar bunlar) sayısı hızla artıyor. Üzülerek de görüyorum ki bu insancıklar kendileri gibi düşünmeyenlere saygıdan uzak olması bir tarafa, hakaret de içeren ağır cümleler kullanıyorlar. Bu hakkı kim veriyor onlara? Kuaförler cemiyeti mi? Avrupa giyim sanayi şirketleri mi?

Yoksa tek hedefleri haline gelen batılı olma içgüdüsü mü? (olabileceklerini zannettikleri güdü mü desem) Sizler ATATÜRKÇÜ olmayı yaptığınız şeyler mi zannediyorsunuz. Onun yaptığı sadece fes çıkarmak, başörtüsü açmak olsa idi şimdi harita nasıl olurdu? Emin olun şimdi kızlarımız camide değil manastırlara kapatılırdı. Çan sesleri size belki ilerici ve çağdaş olduğunuzu hissettirirdi? Sizin gibi düşünmeyene veya tıpatıp yaşamayana yaşama hakkı vermemek insanın kendisini ne kadar çağdaş ve eğitimli hissettirebilir. Sizler kendinize bile samimi ve dürüst olmazken, zıt düşüncelere nasıl empati yapabilirsiniz ki.Çanakkaledeki
O birlik beraberlik ruhunu koruyamadık, sadece elimizde anılar ve tarih kaldı. O insana saygı ve millete inanmışlığı koruyamadık elmizde dayatmacı dağ kanunları kaldı. SAYGIMI KİM HAKEDİYORSA ONLARA SAYGILARIMLA

Kızımın sınavında üniversiteye giremedim! Kamuda da işe giremedim. Üniversiteye zaten gidemedim. Toplumda cahil, yobaz, örümcek kafalı idim! Hakımı ararken, bıyık altından gülümsendim çünkü cahil, örümcek kafalı idim!.. Heryeri size bıraktım! Ben kendimi eve kapattım! Nimetler haklar sizin, mezarımda bari rahat bırakın. Kaldıysa yüreğimde biraz SEVGİ onu da sizlere miras bıraktım.

 
Toplam blog
: 41
: 1151
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1963 Doğumlu  ununu elemiş eleğini asmak üzere...3 (kimine göre pırlanta) çocuk yetiştirmiş denil..