Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Vatan sağ olsun

Vatan sağ olsun
 

Bazen, uzun bir yaşanmışlığın ardından, bir iki kelime kalır dilimizde. Fakat onlar öyle kelimelerdir ki, onların ifade ettiğini anlatmaya bir roman dahi yetmez. Son günlerdeki üzücü yaşanmışlıkların ardından, gönlümdeki ağaç, böyle birkaç kelime meyve verdi. Dalından taze topladığım o meyveleri aşağıda sıralarken, bu vesile ile tüm dostların Cumhuriyet Bayramlarını kutlarım.

Bu vatan için ölüme koşarak giden şehitlerimize, gazilerimize ve onların elleri öpülesi yakınlarına ithaf olunur;

VATAN SAĞ OLSUN

Bugün benim canımı bir kahpe kurşun aldı
Açık gitti gözlerim aklım geride kaldı
Ölmeden önce son kez haklasaydım düşmanı
Hiç kimse kalmasaydı bölmek için vatanı

Siperde yatıyordum eksi on derecede
Merakla bakıyordum hain düşman nerede
Dışarıdan beklediğim mermi içerden geldi
Mermi değil kalbimi böyle kalleşlik deldi

Benimde hayallerim vardı yaşamdan yana
Bir eşim olacaktı birde sıcak bir yuva
Kucaklamak isterken düşlediğim oğlumu
Düşlerim erken bitti savunurken yurdumu

Bende sizlerin gibi bir ananın oğluydum
Belirsiz yarınlara umutlarla doluydum
Yıldızlara bakarken gelecek günlerime
Yıldız olup ta düştüm kanımın üzerine

Şahadet şerbetini bu vatan için içtim
Bunca güzel var iken, Türkiye’m i yar seçtim
Hakkını helal eyle torun vermedim sana
Her şey onun içindir vatan sağ olsun ana

Sevgiyle kalın,

Resim, bir Vedat TOLAN üretimidir.

 
Toplam blog
: 36
: 1120
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

İstanbul'da 1967 yılında doğdum. Askerlik harici bütün yıllarım bu şehirde geçti. İşletme mezunuyum,..