Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '17

 
Kategori
Güncel
 

Vatan Şaşmaz Katil , Filiz Aker Cehennemde, Yuh Olsun Bize!

Vatan Şaşmaz Katil , Filiz Aker Cehennemde, Yuh Olsun Bize!
 

Yazmayacağım dediğim bir konuda sonunda beni de yazdırdınız ya, pes gari!

Pazar gecesi Vatan Şaşmaz-Filiz Aker elim olayının üzerinden 13 dakika evet tam 13 dakika geçmişti ki olayı öğrendim. Hemen bilgisayarın başına geçip Filiz Aker kim diye bir araştırayım dedim. Baktım ki maşallah bütün ahali sosyal medyada cırcır böceği misali taziye ve fikir sunuyorlar. Neyse ben işime bakayım derken Filiz Aker’in yeğeninin Dora Ercan olduğunu öğrendim. Dora ile bir çalışmamız olmuştu. Sette tanıştım ve çalıştım. Cici bir kadın!

Dilinden dudağından annesi ve teyzesi ha bir de oğlu düşmüyor. Biz haklarında bir şey sorunca iki adım geri kaçıyor, kendi halinde tatlı tatlı bir şeyler anlatıyor. Ürkek bir ceylan Dora… Dora ile bağlantılı bu olayın detayını istediğim gibi kurcalar hallaç pamuğu gibi de atardım ama... Zaman ilerledikçe Filiz Aker’in sosyal medya hesabının takipçilerinin hızla arttığını ve ağza alınmayacak yazılar yazılıp, teklifler yapıldığını gördüm. İçim acıdı! Bir haberci olarak dakikalar içerisinde önüme bir haber düşmüş ve ben bu sansasyonel haberi yapmama kararı almıştım.

Neden mi?

Çok ahlaklı, pek bir dürüst, sütten çıkmış ak kaşık olduğum için değil, vicdanım olduğundan! Toplumsal bir leş yiyicilik yapılan bu olayla ilgili günde en az 7-8 haber düşüyor, belki de daha fazla da ben sonrasını saymıyorum.

Gelelim haberlerde dikkat çekilenlere:

O Filiz Aker var ya Filiz Aker, cehennemin ta dibinde yanacak! Vatan Şaşmaz’a para mı yedirmedi, mafyatik adamları mı sevmedi, imam nikahlı mı yaşamadı, cinayeti planlamadı mı, dillere sakız mı olmadı,… ah Filiz Aker Ah, ne büyük olay bıraktın arkanda! Kimileri senin tarafında Vatan Şaşmaz’ı cehenneme gönderiyor. Taraftarın da var yani, oysa sen olanlardan habersiz göçüp gittin dünyadan. Hem de arkanda ağzı olanın konuştuğu, bir sır perdesiyle gittin!

Senin ailenin erkekleri de pek erkekmiş! “Annemi öldürdüm”, sanki nezle olmuş, diğeri “gaptan içeri girdim”, sanki iftiraya uğramış, “Filiz teyzem beni pek severdiler” mi, “bana intahar mektubu bıraktı” diyenler mi kimi ararsan var vallahi. Hepsi popi olmaya çalışıyor ve senin naşının üzerinden parayı bulmak için çabalıyor. Pes vallahi!

Vatan Şaşmaz da yemiş paraları, yemiş paraları da haberimiz yok, kullanmış seni, hala da sevgiliymişsiniz az değilmiş yani! Yıllarca çalışıyorum diye ayak yaptı her halde bize! Meğer harcadığı Filiz Aker’in parasıymış…

Ha bir de kanlı görüntülerinizi Av….. diye imza atmış birisi medyaya sızdırdı. Bir de bir hanım, akrabası polismiş resimleri gazeteye satmaya kalktı… ne bileyim bu kadar, hatırlamıyorum yapılan naneleri….

Biz ne utanmaz, ne arlanmaz, ne leş yiyici bir topluluk olduk! Dinimiz imanımız para, nerde popülarite hemen ordayız, utanmasak ki belki de olmuştur cansız bedenlerle selfi çektireceğiz. Çünkü  tabutla çektiren insan müsvetteleri oldu!

Tam bir Hannibal kafası, cesetlere sosyal medyada otopsi yapıp, aklımıza-ağzımıza geleni yazdık durduk, yuh olsun bize!

Ne yaşandı biliyor musun?

 Ben bilmiyorum!

 Filiz Aker’e sor o anlatsın en acıklısından, Vatan Şaşmaz’a sor o anlatsın en çaresizinden, öldüren kurşuna sor Vatan’ı niye vurdu, Filiz’i nasıl dağıttı, duvarlara sor ne konuşuldu, neyin hesabı görüldü aralarında, havaya yayılan barut kokusuna sor ne gizlenmişti yıllarca, sise, dumana sor ne anlatmışlardı birbirlerine….

İşte bu kadar muamma!

Böyle çaresiz, geriye dönüşsüz bir olay yaşanırken nasıl da “beni de besle Filiz” diye yazabildiniz? Hangi yüreği dar, ar damarı patlamış zihniyettir bu? Elimiz kağıda, kaleme, klavyeye varamazken hepiniz gazeteci, hepiniz dedektif oldunuz. Hiç utanmadınız mı acıyı kanırtmaktan, yarayı kaşımaktan? Bizim buralarda “ölenin arkasından kötü konuşulmaz” derler sizin oralarda leş ile besleniyorlar galiba! İnanç sahibi olmak dilde kalmış, Allah korkusu yastığın altına kaçmış!

Yeter artık susun ve yuh olsun size!

Filiz Aker sadece birini öldürmedi, iki cinayeti var! Birinin katil olması pek bir kolaydır, ama kendini öldürmesi çok zordur. Ne istiyorsunuz kadıncağızdan?

Vatan Şaşmaz öleceğini bilse arkasını döner miydi Filiz’e? Tabi aslında bütün suçlu o! Olayları buraya kadar akıtmış değil mi? Vatan, bence Filiz’e o kadar güvenmiş ki sırtını dönüp odadan çıkacakmış. Filiz pişman olmadı mı Vatan’ı vurduğuna, kendini öldürdüğüne pişman değil mi? Vatan, Filiz ile buluşmaya gittiğine, arkasını döndüğüne pişman değil mi? Yıllar pişman bu olayın buraya gelmesine yıllar pişman da biz hala kahvemizin yanına koyduğumuz kurabiye gibi Filiz ve Vatan’ı kemiriyoruz.

Ne oldu bilmem!

Yıllarca, dünya batana kadar da bilemeyeceğiz ama Allah taksiratlarını afetsin! Filiz’de Vatan’da nurlar içinde yatsın!

Eşelemeyin artık toprağı, rahat uyusunlar! Zaten rahatsız gittiler, bırakın tarih bile unutsun bu olayı, bu pişmanlığı!

Hayatta pişman olmadan yaşamak dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://facebook.com/pages/Ece-Er

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..