Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Vatandaş terörizmin kucağına atıldı

Vatandaş  terörizmin kucağına atıldı
 

Polis vatandaşa saldırdı foto: milliyet.com


Orantısız güç kullanmanın bir örneği Bugün Başakşehir ilçesine bağlı Altınşehir de yaşandı. Sabah yıkım için bölgeye gelen polis kendi vatandaşlarına terör estirdi. Türk vatandaşları bu kadar mı aşağılıktı da kendilerine reva görülen muameleye tabi tutuldular.

Bugün normal bir vatandaşın nasıl devlet düşmanı olduğuna, nasıl polis düşmanı olduğuna üzülerek şahit oldum. Anladım ki bu insanlar artık bu devlete kinlenmişlerdi. İnsan haklarının ayaklar altına alındığı iki kaçak yapının yıkılması girişiminde galeyana gelen halkla karşı karşıya kalan aksine onların huzuru ve güvenini sağlamakla görevli emniyet mensupları yunanlılarla cephe savaşında gibiydiler.

Kolilerden çıkardıkları gaz bombalarını korkuyla karışık ceplerine bir doldurmaları vardı ki, sapan atan çocukların taş toplamasına benziyordu. Polisler bir talan görüntüsü verdiler telaş ve korkuyu yaşayarak öyle ya halkla karşı karşıya gelmek kolay bir şey olmasa gerekti. Gelin görün ki vatandaş savunmasızdı ve orantısız güç kullanıldı.

Televizyonlardan izlerken dehşete düştüğüm bir sahne ise benim gibi milyonlarca insanı isyan ettirdi. Önce tazyikli suyla ıslanan, sonra gaz bombası üstüne gelen o da yetmeyip rütbeli bir polisten önce tokat sonra tekme yiyen vatandaşı görünce içimden ekrandan içeri dalmak geldi ve isyan ettim. O tokat bana atılsaydı, o tekme bana vurulsaydı ben bugün bir suçlu olabilirdim!..

Vali Güler mikrofonların karşısına çıkıp utanmadan ve sıkılmadan polis gereğini yapmıştır ve zor kullanmıştır dedi. Vali Güler diğeri emniyet müdürü Cerrah, bütün olanlara rağmen ve daha önce ki 1 Mayıs olaylarındaki kargaşa da göz önüne alınacak olursa şimdiye kadar İçişleri bakanlığınca görevden alınmamaları.. İktidar zihniyetinin ne boyutlar da olduğunu gözler önüne sermektedir.

Tek bir cümle ile "Yazıklar olsun size" diyorum. İşte yüzlerce vatandaşa teröristlere yapmadıklarını yapanlar bunun hesabı vermelidirler.

 
Toplam blog
: 181
: 1067
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

1957 Eskişehir doğumlu, Esk.A.Ü İşletme, İşbankası emeklisi, İstanbul Büyükçekmece de yaşayan, ST..