Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Vatandaş Sorumluluğu

Kemal Kılıçdaroğluna kızıyoruz da...

Kemal Kılıçdaroğlu’nun ideal bir lider olmadığını ifade ediyoruz da...

Esasında, ben de Sayın Kılıçdaroğlu’nun Cumhuriyet Halk Partisi için yeterli bir lider olduğunu düşünmüyorum.

Artık genel başkanlık statüsünü geçtik...

Bizim şuan için ihtiyacımız olan...

Sayın Recep Tayyip Erdoğan örneğinde olduğu gibi...

Cumhuriyet Halk Partisinin başında da geniş kitleleri bir hedefe kanalize edebilecek ve gerçekten de “liderlik” yapabilecek bir kişi.

***

Öte yandan...

Sırf Sayın Kemal Kılıçdaroğluna kızdıkları için, “sandığa” gitmeyeceklerini “düşünce” boyutunda bile olsa “fısıldayanlar” var.

İşte ben bunu anlamıyorum. Hem Adalet ve Kalkınma Partisinin ülkeyi uçurumun başına getirdiğini ifade edeceksin...

AK Parti’nin “gizli ajandasının” olduğundan dem vuracaksın... Ama, demokrasinin en önemli vatandaşlık sorumluluğu olan “oy”una, sahip çıkmayacaksın!

Hadi şezlonglu abi ve ablaları anlıyorum; yaz sıcağının o rehavetinde kalkıp gelip oy atmak gerçekten de zulüm gelebilir!

Ama...

Mart ayında ifa edilecek seçim için, hiçbir bahanenin arkasına saklanmanın mantıklı bir gerekçesi de yok.

Cumhuriyetin ilk partisi olduğunu söyleyen, yine ülkemizin kuruluşunda en önemli hizmetleri vermiş bir partinin mensubu olarak, hissi tavır ve tutumla, rasyonaliteyi birbirinden ayırabilecek olgunluğa sahip bir birey vatandaşın yapması gereken tavrı gösteremeyeceksin...

Öyleyse...

Ağlamaya devam...

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..