Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Siyaset
 

Vatandaşın bahtı kömür karası!

Gelir düzeyi düşük vatandaşlara yapılan gıda ve kömür yardımlarının seçim yatırımı olduğu apaçık ortada... İllerde valilik tarafından yapılan yardımların belediyelerin araçları ile dağıtılması nedeniyle halk, bu yardımların belediyeler tarafından yapıldığına inanıyor. Ayrıca belediyeler tarafından yapılan yardımlar da tamamen oy avcılığına dönüşüyor. Çünkü, bu yardımlar gerçek ihtiyaç sahiplerine yapılmıyor. Kömürlerin ve gıdaların bir kısmı doğru yerlere ulaşsa da diğer bir kısmı seçim yatırımı olmaktan kurtulamıyor.

Yardım alan vatandaşlara soruluyor: "Oyunuzu kime vereceksiniz?"

Cevap: "Oyum, bize yardım yapan partiye." oluyor. Bu soru karşısında kimi konuşmak istemiyor, kimi ise herşeyi anlatıyor...

Vatandaşa soruluyor: "Maddi durumunuz bu kadar kötüyken, devlet bu kömür ve gıda yardımlarını yapmamış olsaydı ne yapardınız?"

Vatandaş cevap veriyor: "İş bulur, çalışırdık!!!"

Ne kadar acı değil mi? Benim ülkemin vatandaşı gıdasını ve yakacağını devletten karşılıyor. Çalışmıyor, kazanmıyor, "Nasıl olsa devlet bizi aç bırakmaz." deyip oturuyor. Ne kadar acı bir durum!

İş yoksa vatandaş ne yapsın?

Devlet yardım etmesin, halkı kendine muhtaç edeceğine, halka muhtaç olduğunun farkına varıp iş versin. Halka iş verirse, halk aşını kendisi bulur.

İktidar partisi sırf oy avcılığı için halkın parasını, dönüp tekrar halka vermesin. Böyle yapıp da milletin gözünü boyamasın.

Yardım yapan partiye, sırf yardım yaptığı için oy veren vatandaş, vatandaş olamaz. Yardıma karşılık oy verenler bu ülkede çoğunluk olursa, milletimiz özgür millet sıfatını kaybeder. Devlet de halkı kendine muhtaç edip, sonra dönüp, halkın parasıyla, halka yardım etmeye devam ederse, bu ülkenin yönetim şekli Cumhuriyet olmaktan çıkar... Halk da daha çok işsizlikten kırılır, devlete avuç açmaya devam eder.

Not: 04 Temmuz 2007 tarihli yazım... Başlık: Bir Torba Kömür... http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=50224

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..