Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Vatandaşlık zulümü

2000 yılında nüfusumu çalındığı için yenilediğimde vatandaşlık numarası diye bir şey yazmamışlardı. Dolayısıyla vatandaşlık numaramızı daha sonra nüfus müdürlüklerinden öğrenip, tüm işlemlerimizi bu güne kadar onunla yaptık. Türkiye iletişim çağına girdiği için de bunun sorun olacağını inanın aklımın ucuna dahi getirmemiştim. Ah! benim ahmak kafam. Nasıl oldu da böyle tongaya bastım? Türkiye'de yaşadığımı nasıl da unutuverdim?

Ben bu nüfus cüzdanı ile 2 genel seçim, 1 yerel seçimde oy kullandım. Kimse bana oyun geçersiz demedi. Senin de nüfusunda vatandaşlık numaran yok demedi. Ne oldu da bu yerel seçimde birilerinin gece rüyasına girdi anlamadım. Değerli arkadaşlar. Bu numarayı almak öyle her babayiğidin harcı değil. 1 haftadır vatandaşlık numarası alacağım diye kuyruklarda sürünüyorum. Önce muhtardan ikametgah ilmühaberi alacaksın. Bunun için kuyruğa girmen gerekiyor. Muhtarlıkta bir de kömür için kuyruk var. Belediye başkan adaylarından biri kömür için söz vermiş. Duyan fakir ilmühaberi çıkartıyor. Onun kuyruğu (Milleti dilenciliğe alıştırdılar ya). Sözün özü şu saat itibariyle ben vatandaşlık numarasını daha alamadım. Yarın tekrar kuyruktayım. Allah yardımcım olsun.

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...