Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '14

 
Kategori
Siyaset
 

Vatanın bütünlüğünü savunanlar gücünüz yetiyorsa haydi karşı koyun da Türkiye bölünmesin!

Vatanın bütünlüğünü savunanlar gücünüz yetiyorsa haydi karşı koyun da Türkiye bölünmesin!
 

“Üniter devlet söylemi yanlış siyaset” dediğim için vatan haini deyip küfredenleriniz oldu. AKP’li oldum, PKK destekçisi oldum. Ama daha dün vatan bölünmez bir bütündür diyen Erzurum, Trabzon, Kayseri, Maraş gibi sözde milliyetçi şehirlerimiz PKK dayatması AKP’nin bölücülük projesi çözüm sürecine  %70’lerin üzerinde oy verdiler. Bunlar mı bölünmeye karşı? Hadi ordan! Hadi ordan! Dağlarda PKK’lı kovalamakla milliyetçi olunmuyor!

Ki milliyetçi olmayın zaten, bölünemezlik yaşamın doğasına aykırı. Lakin doğru hedefe yanlış yoldan gidiliyor; İmralı-Kandil hattından barış dolu Türkiye’ye… Size güle güle, ben gitmezem. Zoru deneyecek barış köprüsünde demokrasi treniyle gelecek Kürdü bekleyeceğim. Diyarbakır başkentli Kürdistan bile korkutmuyor beni; zira bayrağımı ve Türklüğümü kabul etmiş insanlar yaşayacak orada.

Zorla kurulacak bir Kürdistan Kürtlere de Türklere de mezar olur. Kerim Korkut’un öngördüğü Kürt sorununun çözümünü sizlerin kafası basmaz. Sizde nerede bunu anlayacak demokrasi kültürü. Dün bana kurşun sıkmış adamı karşıma alacak barış sözleşmesi imzalayacağım. Silahla kurulacak barışı istemiyorum! Mehmetçiği öldürenle komşu olup katilime kız mı vereceğim!

Türkiye’nin bölünmesine karşı olanların yaptığı kaba bir tabir olacak ama affedersin rüzgâra karşı işemek! Ne yapacaksınız, insanları dört yüz dörtle birbirine mi yapıştıracaksınız. Kaldı ki bölünme şart değil, tek bir vatanda tek bir devlet olarak da yaşayabiliriz. Tek şart ırkların hâkimiyeti olmayacak. Yan yana aynı devletin halkları olarak yaşayacağız.

Bu coğrafyada zaten bölünmek, ayrı devlet kurmak yok olmak demektir ki Kürtlerin böyle bir şey istediklerini sanmıyorum. Özerk olsun, muhtar, eyalet olsun; ayrılmak istiyorlarsa ayrılsınlar, yeter ki dostumuz olsunlar! Topraksa zaten onların, sahibiler hakları kadar vatanın.  Kürt davasını Kandil yolunda çözemezsiniz!

Demokrasiyle bayrak verelim. Demokrasiyle ana dilleri olsun. 12 milyon insandan bahsediyoruz ya halkları devletleri olsun! Lakin “Ne mutlu Türküm diyene” sözü yasaklansın diyenlerle ben 30 yıl daha Cudi’de savaşırım! Onların özgürlüğü kadar Türk halkının itibarı da önemli. PKK’dan korktuğum için değil özgür olmaları gerektiğine inandığım için Kürt halkının özgürlüğünü savunuyorum!

Ne İmralı’yı/Kandil’i sevindiririm ne de Diyarbakır’a yumruk sallayanları… Dağlarda PKK’lı kovalayıp çözüm sürecine %70 oy vermek benim onuruma ters. Apo’ya (PKK’ya) eyvallah demenin mazereti olamaz ama barış içinde Kürt devleti kurulursa haklarıydı mücadele ettiler aldılar dersin. Ben ülkemde yaşayan bir tane Kürt ile bile düşman olmak istemiyorum. Vatan bölünsün, yürekler bölünmesin!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..